Kosmetyki naturalne z Eco Cert. Lista polecanych produktów na wiosnę

kosmetyki naturalne, kosmetyki certyfikowane


Ostatnio coraz bardziej zaczęłam zwracać uwagę na składy kosmetyków. Osobiście bardzo przkonują mnie firmy kosmetyczne, które mają na opakowaniu znaczek Eco Cert, Vegan, oraz Curelty Free. Zawsze czytam etykiety, nie ważne czy jest to produkt spożywczy, czy kosmetyczny. Świadomość podczas zakupów jest dla mnie bardzo ważna. To co jesz i czym się smarujesz mówi wiele o stanie Twojego zdrowia, a także o Tobie samym! 



Kosmetyki naturalne są obecnie bardzo popularne, jednak producenci rzadko niestety umieszczają poniższe znaki na z pozoru naturalnych kosmetykach, które nie do końca są takie naturalne jak wynika to później w składzie.





Wiele razy natrafiłam na kosmetyk z pozoru naturalny, sugerując się pięknym opakowaniem, ale w składzie później zorientowałam się że wiele składników jest pochodzenia zwierzęcego, lub co gorsze są one testowane na zwierzętach, czego obecnie nie mogę przetrawić. To dla mnie nie do pomyślenia by kupując taki produkt przyczyniać się do mordowania niewinnych Istot. 


Dziś polecę Wam kilka produktów do pielęgnacji właśnie z powyższymi znaczkami. Warto zdobywać wiedzę, i tym samym poszerzać swoją świadomość na rzecz faktycznie Naturalnych Kosmetyków. Kosmetyki naturalne są trochę droższe od zwykłych drogeryjnych marek, ale płacimy za coś czego jesteśmy pewni. 


Produkty Vegańskie:

Mydło Aleppo

Medyczne Mydło z Lanoliną 

Pasta do zębów bez fluoru Neo Bio

Pasta do zębów Dabur

Olej z awokado 100 ml

Olej z pestek malin 

Szampon dla mężczyzn Only Bio

Balsam do ust Lavera 

Krem z masłem Shea Lavera

Krem do twarzy White Agafia 

Only Bio balsam do ciała





Produkty z Eco Cert

Szampon do włosów Biopha z aloesem i inuliną 400 ml

Krem do rąk Biopha z olejkiem arganowym 150 ml

Bocoton chusteczki do higieny intymnej

Ziołowy dezodorant Madara

Urtekram - balsam do twarzy dla mężczyzn

Tonik oczyszczający Madara

Szampon do włosów Madara

Północna czarna maska oczyszczająca Natura Siberica

Krem CC Madara 

Esencja micelarna rumiankowa Polny Warkocz

Żel pod prysznic Natura Siberia






Curelty Free

Organiczna maskara do rzęs Dizao

Odżywka do włosów Nordyckie Jagody Urtekram

Dezodorant w kulce Eukaliptusowy Urtekram

Szampon lawendowy Urtekram

Pasta do zębów aloesowa Urtekram

Your Natural Side peeling do ust z olejem truskawkowym

Your Natural Side peeling do ciała z pestek malin

Organic Life balsam myjący do ciała Miłorząb

Organic Life balsam myjący do higieny intymnej

Organic Life serum botaniczne odmładzające

Less Waste szampon d włosów w kostce Wanilia i Kokos

10 Komentarze

  1. Super lista. Bo w sklepie czy drogerii nie zawsze ma się czas na studiowanie składów i etykiet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomocne i myślę, że na pewno nie jedna osoba z tego skorzysta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze szukam takich informacji na kosmetykach. Nie chcę niepotrzebnie narażać zwierząt na cierpienia przez moje widzimisię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zwracam uwagę na to, co "siedzi" w kosmetykach. Choć niektórych składów nie znam i muszę o nich poczytać więcej. Świetna lista kosmetyków. Szczególnie zwróciłam uwagę na szampony do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę że ta lista jest dla Was pomocna. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie skorzystam z tej listy :) już mam w planach coś z niej kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla wielu osób lista okaże się bardzo pomocna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za polecenie, lista się na pewno przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakieś tam pojęcie mam o składzie 👍, ale rzadko sprawdzam skład

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że mogłam przeczytać Twój post Kochana. Od niedawna zaczęłam się wgłębiać w składy kosmetyków i je analizować. Teraz wiem, na co mam zwrócić uwagę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.