Wyniki Ankiety. Czym czytelnicy bloga mnie zaskoczyli?

wyniki ankiety,ankieta dla czytelników bloga, czym czytelnicy bloga mnie zaskoczyli?


W wyniku ankiety udział wzięło 10 osób. To niewiele osób, ale dało mi to wgląd co powinnam dodać, co zmienić jeśli chodzi o poruszane tematy. 




Powiem szczerze że zaskoczyliście mnie? Wśród przeważającej ilości Kobiet, znalazł się też jeden mężczyzna. Bardzo mi miło że tu jesteś i mnie czytasz :)

A więc zobaczmy jak rozkładały się wyniki. Na początku zajrzymy do przeważającej ilości kobiet...Tu aż 90% a 10% to mężczyzna.





Następnie było pytanie jak oceniasz wygląd bloga. W większości z Was szablon bloga Wam się podoba gdzie w skali od 1 (totalna klapa) do 10 ( Bomba) przeważyła ocena jak na wykresie poniżej.




Pytanie. Czego brakuje na blogu. Tutaj mnie zaskoczyliście? A czym! Otóż większość z Was o dziwo poruszała ten sam temat czyli:

Na pierwszym miejscu są: Związki, zdrady, miłość. Postaram się tutaj coś napisać na ten temat, ale najpierw muszę o tym pomyśleć... Mam pewne doświadczenia w tym temacie, ale obserwujcie bloga, bo prawdopodobnie pojawi się ta dziedzina lada moment.

Na drugim miejscu jest temat dotyczący Zdrowia. Tutaj na pewno takich tematów nie zabraknie!

Na trzecim miejscu tematyka dotycząca Urody i kosmetyków. Taka dziedzina również tu się pojawi, ale nie wiem z jak dużą częstotliwością/

Na czwartym miejscu interesuje Was moje życie codzienne, hobby, praca itp

Na piątym miejscu chcecie tematów bardziej życiowych. Tutaj dajcie mi chwilę do namysłu... I z pewnością poruszę tematy psychologiczne.

Na szóstym miejscu są osoby gdzie tematyka was ciekawi, i nie macie nic mi do zarzucenia.

Następne pytanie dotyczyło jakie tematy chciałbyś czytać na blogu.

Tutaj jak wyżej napisałam tematy o Zdradach, miłości, kosmetyki, zdrowie i hobby. Nie zwróciłam wcześniej uwagi że te pytania są do siebie podobne, ale już pospieszyłam się z opublikowaniem ankiety, i nie chciałam jej już zmieniać.

Następne pytanie: Od jak dawna czytasz Styl Doroty.

Po 10% rozkładały się wyniki że czytacie mnie od kilku miesięcy, a 20% z Was od samego początku. Dziękuję!



Kolejne pytanie brzmiało: Czy kupiłabyś/yś coś z mojego polecenia.

Większość bo aż 90% kupiłoby coś z mojego polecenia. 10% Może Na nie nie było odpowiedzi. 
Super!




Pytanie: Co lubisz najbardziej,  a co najmniej na blogu:



Także tutaj zaskoczenie? Dziękuję! Bardzo miło jest czytać takie opinie.

Jak trafiłaś/eś na mojego bloga:

50% z Was trafiło tutaj przypadkiem. 30% Dzięki Social Mediom 10% ktoś o nim wspomniał, a 10% Inne.




Czy masz coś przeciwko wpisom sponsorowanym

Tu odpowiedź bo aż 60% ma coś przeciwko a 40% nie

Kolejne pytanie: Jak oceniasz poziom merytoryczny poziom tekstów.

Skala od 1 ( gdzie jest wszystko ok. A 5 że powinnam poprawić swoje artykuły.


Ostatnie pytanie dotyczyło Waszych sugestii. 

Większość z Was nie ma żadnych sugestii, a jedna osoba napisała że chciałaby przeczytać więcej humorystycznych wpisów. Także postaram się, chodź z natury jestem poważną osobą :)


Wszystkim  biorących udział w ankiecie bardzo dziękuję. Dużo mi pomogliście, bo teraz wiem co dodać, co ująć. Także zmiany będą nadchodzić małymi kroczkami.


Pozdrawiam! ♥♥



9 Komentarze

  1. Fajny pomysł o takich ankietach, daje to na pewno jasność w prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prowadzę bloga od lat, ale nigdy nie robiłam takiego rozpoznania. Wydaje mi się ono nie potrzebne. Piszę to co lubię i dla tych co lubią mnie. Ludzie przychodzą i odchodzą, jak w życiu ...

    Jeśli mogę dodać swoją uwagę - to uwidoczniłabym "Komentarze" - bo miałam problem by znaleźć miejsce gdzie mogę dodać swój komentarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę nad tym, dzięki za uwagę dotyczącą komentarzy. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe podsumowanie :) Szkoda, że tak mało osób brało udział w ankiecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka ankieta daje fajny obraz na zapotrzebowanie czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie ankiety są bardzo przydatne, mnie dała dużo do myślenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.