Ankieta dla czytelników bloga Styl Doroty

ankieta blogowa, czytelnicy bloga


Dziś ważny dla mnie aspekt. Postanowiłam że zrobię ankietę dla Was! Interesuje mnie Wasza szczera opinia dotycząca bloga. Taką ankietę przeprowadzałam już dawno, bo kilka lat do tyłu, gdzie blog miał inną nazwę, i zupełnie innych charakter wpisów.


Dziś blog opiera się na różnej tematyce, ale to dzięki Wam mogę dodać tutaj jeszcze jedną kategorię, która będzie przeważała ilością odpowiedzi. Jesteście dla mnie motywacją do dalszych artykułów, a pisanie to moja pasja. Być może czasem wychodzi mi to raz gorzej, a raz lepiej ale to dzięki Wam postaram się dać z siebie prawie wszystko. Prawie, bo wiadomo że nie wolno się przemęczać ;) ale suma sumarum będzie mi bardzo miło jeśli odpowiecie na kilka pytań które są dla mnie ważne by blog był dla waszej osoby odskocznią od dnia codziennego.
 

Uwaga! Dla nowych osób które są tu po raz pierwszy proszę o nie wypełnianie ankiety, a zostawienie komentarza.

Wyniki ankiety pojawią się przyszłym tygodniu, a tym czasem...

Miłego Weekendu!


8 Komentarze

  1. O rany, ciężko mi powiedzieć coś więcej na temat ankiety, bo jestem u ciebie pierwszy raz :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj pierwszy raz trafiłam na Twój blog. :) Ankietę wypełniłam na tyle ile mogłam. Zostaję tu i już przeglądam poprzednie wpisy które mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ankieta wypełniona :) czekam na wyniki, miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wypełniona ankieta:) fajna sprawa z takimi ankietami :) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodnie z zaleceniem - jestem pierwszy raz, więc ankiety nie wypełniam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tą ankietą. Ja jestem u Ciebie może drugi raz, więc nie będę się wypowiadać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł - czytelnicy potrafią czasami wiele nam podpowiedzieć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.