Share Week 2019. Czyli jakie blogi czytam i kogo polecam!

Polecane blogi, share week

Blogi można powiedzieć troszkę odeszły na boczny tor jeśli chodzi o ich popularność. Obecnie wypierają je Vlogi na YouTube. Ja bloguję od kilku lat, i dla większości osób z zewnątrz wydaje się że jestem trochę dziwna że zajmuję się pisaniem. Jeśli komuś mówię że prowadzę bloga, to prawie wszyscy podnoszą do góry brwi! Jakby było to coś czym nie można się zajmować... 


Uwielbiam pisać! Czasami przychodzą mi do głowy różne tematy które chciałabym poruszyć, i tworzę je nawet do kilku godzin dziennie. Te tematy są często pozytywnie przez Was odbierane, a komentarze które się pojawiają dają mi motywację i chęć do działania. Pisanie to kontakt z ludźmi i dość często nawiązują się poprzez internet relacje których nie doświadczylibyśmy w realnym życiu. Ale o tym napiszę w innym  czasie.

Powracając do Share Week. To polecenie blogerów których czytamy, inspirujemy się i nawiązujemy wirtualne relacje z ludźmi myślącymi podobnie jak my sami. O polecaniu blogerów dowiedziałam się z bloga Andrzeja Tucholskiego. To moje pierwsze polecenie tego typu. Osobiście uważam że jest mnóstwo blogów które nie zostałyby odkryte gdyby nie czytelnicy. Mój blog nie jest popularny, i nie wiem czy kiedykolwiek będzie. Ale to nie jest istotna kwestia, gdyż piszemy nie tylko dla siebie w formie wyrażania opinii na dany temat, ale również to pasja z którą dzielimy się z ludźmi po drugiej stronie ekranu. To czytający nas czytelnicy są dla blogerów ważną osobistością gdyż nasza praca jest odbierana przez kilkadziesiąt osób z różnych części Polski i to jest wspaniałe!

Spotkałam się często że blogi które poruszają głównie tematykę Beauty nie są często brane pod uwagę w zestawieniach najlepszych blogów, które mają niekiedy po 2 ml wyświetleń miesięcznie. To zaskakujące że nikt takich osób nie poleca w rocznych zestawieniach przez np. Jasona Hunta. 

Moje ulubione blogi które czytam:


Uwielbiam Madzię i jej opinie poruszającą kwestie urody, ale i nie tylko! Z Madzią miałam okazję poznać się bliżej, i chodź tylko na razie w formie wirtualnej to chętnie poznam ją bliżej na wspólnej kawie i ciachu. Ta dziewczyna jest niezwykła! Podziwiam ją za siłę i wytrwałość. To osoba którą warto polecać i czytać. Zasługuje na wszystko co najlepsze!


Gosia to utalentowana dziewczyna mająca ogromną wiedzę dotyczącą grafiki. Jeśli macie jakiś problem z szablonem, to chętnie Wam pomoże. Możecie także pobrać u niej winietki, kartki okolicznościowe a także wiele innych przydatnych rzeczy ułatwiających życie. 


Kasia to wielbicielka jogi, kosmetyków naturalnych. Czytam ją od niedawna, ale z czystym sumieniem można ją polecić. Estetyka i wygląd zdjęć zapiera czasem dech w piersi. Tworzy swój piękny świat w najbardziej minimalny sposób. Zaglądajcie i obserwujcie Kasię na blogu i Instagramie. 


Marzenkę czytam od dawna, uwielbiam jej testy i zamiłowanie do natury. To dziewczyna z pasją. Pisze nie tylko o strefie urody, ale też porusza mnóstwo ciekawych tematów dotyczących życia osobistego ale i też zdrowia. Zaglądajcie!

________________________________________________________

A Ty znasz powyższe blogi? A może polecasz je w swoim zestawieniu Share Week? Koniecznie podziel się linkiem do swojego wpisu. Chętnie poznam nie tylko Twój blog, ale i Twoje polecenia!


13 Komentarze

  1. ooo nie znam ani jednego z wymienionych

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwadrans Dla Ciebie również przeglądam.
    Obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam blog Marzenki czyli ten ostatni jaki przedstawiłaś:) Z resztą postaram się niebawem zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko jednego bloga nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszę bloga od kilku lat. Blog kulinarny stał się moją pasją, ale i również otworzył mi nowe ścieżki kariery.
    Tych blogów przez Ciebie polecanych nie znam - ale nie wykluczone, że do nich zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest podobnie. Gdy znajomi dowiedzieli się, że zaczęłam pisać, troszkę kpili,że chyba nie mam co robić. Ale to jedna z moich pasji, nie zrezygnuje z niej. Ja również mam kilka ulubionych blogów, choć wymienionych przez Ciebie nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie wpisy.
    Zachęcają do odwiedzenia innych - nowych (dla mnie) ciekawych *tak myślę - blogów :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też brałam udział w share weeku,więc zapraszam do zaglądnięcia ;) Z podanych przez Ciebie znam tylko Miniaturową, resztę chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wszystkie znam, więc zaraz to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Dorotko dziękuję za takie wyróżnienie ❤️
    Jest mi niezwykle miło na serduchu czytając takie słowa 😘 z przyjemnością wypije z Tobą nie jedną kawę oraz zjem ciacho :) Dwóch blogów z polecanych nie znałam, ale z przyjemnością nadrobię to.
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedynie jedno miejsce znałam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, nie znam żadnego z nich. Czas to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Większość blogów nie znałam! Dzięki za polecenie takich fajnych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.