Niezwykłe właściwości Piramidy

niezwykłe właściwości Piramidy, skupianie energii w piramidzie


Chyba nie ma takiej osoby która nie zechciałaby zobaczyć na własne oczy Piramidy w Gizie! Egipt co prawda nie jest bezpiecznym krajem, a dostęp do piramid chroni tamtejsze wojsko. Chcąc zrobić zdjęcie można za to trafić do aresztu, gdy nie mamy wykupionego pozwolenia. Marzy mi się jednak taka podróż. Jednak póki co odwiedzam Egipt tylko poprzez filmy dokumentalne. 


Od dziecka kochałam wszystko to co tajemnicze i niewyjaśnione. Mam swoje poglądy na to że Piramidy nie do końca zostały zbudowane przez człowieka. W tamtych czasach co prawda ludzie mieli lepszą i bardziej zaawansowaną technikę niż my dzisiaj, bo poszli w dobrym kierunku. My zaś zataczamy koło, by dojść do czegoś wielkiego z czasem... Bogowie, Kosmici na pewno mieli w tym swój udział. Coraz więcej jest na to dowodów. Wystarczy posłuchać chociażby serii dokumentów "Starożytni Kosmici" na Discovery Sci-Fi lub Fokus.


Moja fascynacja się na tym nie kończy! Mam w swoich planach ( co prawda trochę odległych zbudowanie piramidy) na własnym podwórku, chodź póki co jej koszt przewyższa mój budżet. Ale marzenia się spełniają, więc kto wie co będzie za rok, czy dwa?

Niezwykłe właściwości piramidy są ogromne? A jak działają? To po prostu dla mnie magia, rozwój duchowy, emocje, miłość i mnóstwo innych fascynujących doznań w jednym!

Naukowcy do dziś zastanawiają się jak wielka energia drzemie w Piramidach. Niesamowitego odkrycia dokonał naukowiec Antoine Bovis. W jego skali mierzy się energię. Im wyższa, tym większa moc energii leczniczej wpływającej korzystnie na nasze ciało, ducha, umysł. To właśnie w piramidach znajduje się zwierzęta które zostały poddane mumifikacji. To samo może się stać gdy prawidłowo zbudujemy swoją piramidę na swym podwórku. Ale nie bójcie się? Nie zostaniecie zmumifikowani!

Odpowiednie nachylenie kątów piramidy może być odwzorowaniem tych oryginalnych piramid w Gizie. Wybudowanie takiej piramidy zapewne wymaga od nas wiedzy matematycznej, ale można też zakupić taką piramidę i złożyć ją już na miejscu.

Piramida taka pozwala zakonserwować nie tylko mięso, owoce, warzywa, ale także włożona do piramidy stara tępa żyletka po paru godzinach jest już zaostrzona! Taka magia działa tylko na wysokości 1/3 budowli. Wszystkie produkty które tam położymy nabierają lepszego smaku. Trzymane tam pieczywo może mieć swoją świeżość nawet do kilku miesięcy. Żywność która dziś jest bardzo chemiczna może ulec redukcji. Dobroczynna energia wpływa na wszystko co się w niej znajduje. A jak wiemy wszystko jest Energią, tylko bardzo rzadko o tym pamiętamy w codziennym życiu.

Do takiej piramidy możemy włożyć też wodę. Pamiętajmy jednak by nie były to metalowe naczynia, gdyż wtedy mogą one ulec napromieniowaniu. W półmetrowej piramidce można umieścić wodę o pojemności 1 litra, a w półtora metrowej aż 10 litrów.

Co najważniejsze Piramida taka uzdrawia, i leczy nawet osoby które mają już stan przedoperacyjny. Należy jednak unikać w wybieraniu miejsca by piramida nasza nie stała blisko urządzeń elektromagnetycznych typu: telewizor, radio, oraz metalowych przedmiotów.

Do takiej piramidy powinni wchodzić wszyscy Ci którzy pragną lepszego zdrowia, kiedy chcą odpocząć i pomedytować. Podczas takiej medytacji pojawiają się także Orby. To tzw. dusze z czystą energią. Więcej o nich napiszę kolejnym razem. Temat ten jest również fascynujący!

By zbudować taką Piramidę konieczny jest kąt 45 stopni między podstawą, a krawędzią. Jeżeli chcemy mieć piramidkę o odpowiedniej wysokości należy ją pomnożyć przez 1,49 dla długości boków, 1,57 dla otrzymania długości podstawy. Materiałem może być sklejka, drewno, szkło, plastik. Chociaż ja preferuję naturalny surowiec jak drewno. Największą zdolność skupienia energii ma kryształ górski. Dobrym przewodnikiem energii jest też nikiel, miedź, mosiądz. Aby wzmocnić jej działania należy na samym czubku nasadkę wielkości 1.3 wysokości w małych konstrukcjach, a większych 20-30 cm większych.

Jeśli zatem nie chcecie budować tak jak Starożytni Kosmici, możecie zakupić Piramidy Horusa tutaj

Więcej ciekawych informacji na temat Piramidy warto obejrzeć poniższy film.





13 Komentarze

  1. Miałam okazję wejść do piramidy. Gdybym wiedziała jakie ma właściwości posiedziałabym dłużej 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Piramidy są rzeczywiście imponujące, jednak w ich jakieś specjalne moce, tym bardziej w to, że zostały zbudowane (być może) przez obcych, nie wierzę 😉😁 Nie mniej ciekawe masz przemyślenia na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  3. To niesamowite jakie w tych czasach mamy możliwości poznania miejsc, które są oddalone od nas o setki tysięcy kilometrów. Wcale nie musimy mieć worka pieniędzy, a jedynie telewizor, Internet lub odpowiednie książki pod ręką. Owszem, nic nie zastąpi pewnych widoków na żywo, ale zawsze to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy temat i chętnie obejrzę sobie film, jakoś ciężko mi uwierzyć w ich jakieś moce itp :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam okazji widzieć piramidy, ale przyznam się, że jest to fascynujące.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam jak kiedyś uwielbiałam oglądać programy, gdzie opowiadali o piramidach :) Ciekawa sprawa !

    OdpowiedzUsuń
  7. W dzisiejszych czasach to nic takiego ale kiedy przypomnimy sobie kiedy powstały to robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piramidy widziałam tylko w książkach i telewizji od dawna marzę o tym by zobaczyć je na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez przyczyny nie budowaliby raczej tak dziwnej konstrukcji.

    OdpowiedzUsuń
  10. O piramidach można pisać i pisać. Temat rzeka. Lubię tę tematykę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam co nieco o polskich piramidach. Chciałabym zobaczyć i te i słynne egipskie. Może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nigdy nie widziałam na żywo piramid :D Ciekawy temat podjęłaś nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwiedzałam piramidy, ale jakoś tak oprócz wrażeń estetycznych nijak na mnie nie działały. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.