Pobierz darmowe tapety na pulpit. A także otworzyłam swój sklep na facebooku

pobierz za darmo, tapety na pulpit, rośliny i kwiaty na fotografiach

Ostatnio spadła mi troszkę wena twórcza dotycząca zamieszczenia artykułów, ale jest to spowodowane małymi pracami w ogrodzie, jak i piękną pogodą która nastraja tylko do przebywania na zewnątrz. 



Ten krótki czas jaki mnie tu nie było był też spowodowany tym że postanowiłam otworzyć sklep on-line na Facebooku. Oczywiście będziecie mogli zakupić u mnie wydruki poniższych fotografii, ale i także rysunków. Wszystko dostępne jest tutaj 


Oczywiście jeśli nie macie fejsa, możecie do mnie napisać w celu zamówienia. Utworzyłam zakładkę na blogu pod nazwą Mój Sklep

Oczywiście będziecie mogli też pobrać za darmo parę zdjęć mojego autorstwa wprost na swój pulpit komputera.


Poniżej znajdziecie linki prowadzące do pobrania zdjęcia. Zdjęcia są mojego autorstwa, i zabraniam wykorzystywania ich do celów komercyjnych.














11 Komentarze

  1. Piękne te tapety. Mają ładne, soczyste kolory *.* bardzo lubię te różowe floksy *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty. Już wyobrażam sobie ich zapach :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne tapety, takie optymistyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. No to pora chyba na jakąś tapetę w kwiaty lub najlepsza by była w słońca bo ostatnio cały czas tylko deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przywiązuję się do tapet...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, gratuluję kreatywności :) Mam nadzieję, że sklep będzie się rozwijał, a zdjęć z czasem pojawi się jeszcze więcej - są naprawdę śliczne :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Swieyny pomysl z tym sklepem. Napewno zajrzę

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie niestety pogoda nie rozpieszcza :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podobają mi się te niebieskie kwiaty, ale nie wiem jak się nazywają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od czasu do czasu zmieniam tapety na kompie, wszystko zależy od nastroju, pory roku. Ale kwiaty zawsze mile widziane. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię zmieniać tapet - tak samo na komputerze, jaki na telefonie, mam obrazki, które są stałe - bardzo nie lubię zmian ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.