Dlaczego kocham książki paranaukowe

czym jest paranauka

Czym właściwie jest paranauka? To wiedza oparta na nauce oraz wszystko to co wykracza czasem poza granicę nauki. W przypadku parapsychologii wymaga to nabycia praktycznych umiejętności parapsychicznych.



Już od 15 lat interesuje mnie wszystko co jest nieznane i tajemnicze. Wszystko to co wykracza czasem poza myślenie zwykłego człowieka. Jestem otwarta na różną wiedzę z zakresu wiedzy paranaukowej. Zaczęło się to od czytania miesięcznika Nieznany Świat wiedza i doświadczenia różnych ludzi wprawiały mnie w zachwyt i często też podczas czytania artykuły zaprzeczały między innymi tego co do tej pory znałam, i co wpoili mi moi rodzice, czy np. szkoła i kościół. Później zaczęłam czytać książki Osho, Roberta Monroe czy Josepha Murphy. W mojej bliblioteczce nie znajdziecie powieści oprócz może Zmierzchu gdzie mam całą kolekcję. Dawniej ten film dla nastolatek był idealną odskocznią od codziennego szkolnego życia. Książka okazała się tutaj lepsza.


Powracając do mojego zamiłowania paranauką zawsze byłam odmieńcem pośród znajomych gdzie nikt nawet nie słyszał o czymś innym niż świat niematerialny. Ja zawsze starałam się skupiać na duszy i doskonaleniu jej poprzez medytację czy zaczytywnie się w tego rodzaju literaturach. Książki poszerzyły moją wiedzę duchową i postrzeganie wszystkiego w innym świetle niż widzi to przysłowiowy Kowalski. Wiedza dała mi wolność. Sama wybieram ludzi z którymi chce mieć coś doczynienia. Izoluję się natomiast od egoistów i ekscentryków, bo ich przekonania kłócą się z moimi. Nigdy też nie zawrę znajomości z bogatym materialistą gdzie widzi on tylko czubek swojego nosa.


Książki o wiedzy paranaukowej dają wgląd w samego siebie, pozwalają nam się uczyć na błędach jakie popełniamy i wnieś wszystko to co dobre w nasze życie codzienne. Ostatnio dużo się zastanawiam nad sensem istnienia. Ubiegły rok 2017 nie był dla mnie dobry pod względem uczuć i cierpienia jakie mnie wtedy spotkały. Gdy straciłam brata i dziecko w jednym miesiącu całe mojej życie wywróciło się do góry nogami. Przez ten czas niewiele się zmieniło, gdyż Nowy Rok wcale nie zaczął się dla mnie dobrze. Cały czas zmagam się z chorobą kobiecą i mimo starań nie zawsze idzie nam z górki. By zabić zły okres w moim życiu książki między innymi Roberta Monroe wprawiają mnie w nie tyle co sens życia ,ale i także pozwalają stać się kimś lepszym dla osób mnie otaczających. Staram się wcielać w życie to co czytuję, i jakoś brnę do przodu.

Takie książki uczą nas wiele. To dlatego wybrałam i nadal wybieram takie gdzie mogę coś się nauczyć, wyciągnąć wnioski i wcielać wszystko to w swoje obecne JA.



Zawsze można mnie spotkać w księgarniach gdzie przebywam między regałami z książką właśnie z działu Paranauka, i rozwój osobisty Duszy. Ciało to tylko materialna część naszego Jestestwa. To dusza i to co czujemy w sercu ma dla nas najkorzystniejszy wpływ. Dlatego zachęcam Was do zapoznania się z tym działem, a może i Wasze życie stanie się lepsze i będziecie widzieli więcej niż Inni.

2 Komentarze

  1. Przyznam, że do tej pory nie czytałam chyba ani jednej książki o tematyce paranaukowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. W takiej tematyce bardziej wolę filmy dokumentalne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.