7 powodów dla kórych lubię spędzać czas sama.

medytacja, lifestyle, czas wolny, rozwój osobisty


Która z nas nie lubi spędzać wolnego czasu sama ze sobą. Ja bardzo lubię ten stan gdzie mogę poświęcić się na robieniu czegoś co sprawia mi przyjemność. Jestem też ciekawa jak Wy go spędzacie.



Poznajcie zatem 7 powodów które umilają mi czas.

1. Powód

Kocham czytać książki. Ale jak już zdąrzyliście mnie poznać zaczytuję się paranauce, parapsychologii. Sięgam czasem także po te luźniejsze jak np. Beata Pawlikowska czy Wojtek Cejrowski. Czas z książką jest jak najbardziej udaną inwestycją w siebie.

2. Powód
Lubię aktywnie spędzać czas. Nawet dzisiejsza pogoda która obfitowała w deszcz nie przeszkodziła mi w jeździe na rowerze. Poza tym latem chętnie odbywam wycieczki długodystansowe. Moja kondycja spadła o jakieś 50% , czas więc na więcej ruchu nawet mimo brzydkiej aury. Liczą się też nawet półgodzienne spacery.

3. Powód

Pasją jest też również spędzanie wolnego czasu z aparatem w ręku. Ostatnio troszkę nawet zaniedbałam tą czynność, i częściej fotografuję w domu niż na zewnątrz.

4. Powód

Ostatnio bardzo często medytuję. Medytacja daje mi ukojenie nerwów czasem po bardzo stresującym dniu. Lubię czuć ten stan gdzie moje ciało wpada w delikatne wibracje, a moje myśli nie mają nade mną góry. To co osiągnęłam przez 5 lat daje mi satysfakcję by dążyć jeszcze do czegoś bardziej mistycznego. Także medytacja wciąga!

5. Powód


Lubię oglądać najróżniejsze filmy głównie ostatnio wciąga mnie horror, czy dramat. Ale nie pogardzę też dobrą komedią. Niestety wszystkie ostatnio które oglądałam są z Benem Stilerem ;) Oprócz seansów wkręciłam się też w YouTuba.


6. Powód
Jak już oglądam film to oczywiście musi być i też dobra kawa z mlekiem. Ostatnio piję wyłącznie taką z kawiarki, o czym napiszę w następnym poście. Kawa i jej zapach. Po prostu kocham♥ Ale oprócz kawy jestem też miłośniczką dobrej liściastej herbaty te z BigActive są przepyszne!

7. Powód

Lubię planować. Nie ważne co i nie ważne w jakim odstępie czasowym. Muszę się wziąść w końcu do pisania wartościowych treści blogowych. Z taką pomocą często przychodzi mi Ula Phelep i jej szkoła blogowania Daje mi ona kopa motywacyjnego. A już wielokrotnie miałam już wszystkiego dość by olać cały ten system. Ula potrafi zmienić tor myślenia w odpowiednim kierunku.


" Znajdź więcej czasu na to co Cię uszczęśliwia i rób to!"

4 Komentarze

  1. ja też lubię czasem siedzieć sama, ale to bardziej w sytuacjach kiedy muszę coś zrobić, bo nie lubię jak ktos mi chodzi po mieskznaiu, patrzy na ręce czy coś

    OdpowiedzUsuń
  2. Z 5 mam identycznie, choć ja od zawsze lubiłam horrory :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię spędzać czas sama. Podobnie jak Ty czytam książki i oglądam filmy :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą w stu procentach. Jestem osobą, która od czasu do czasu również lubi samotność. Można wtedy zrobić rzeczy, na które nie ma się zazwyczaj czasu, kiedy jest się we dwójkę, można nadrobić zaległości i poświęcić się swojej pasji.

    blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.