Kim są Kryształowe Dzieci

kryształowe dziecko, magiczne dziecko


Kim są kryształowe dzieci? Po czym poznać że masz wyjątkowe dziecko! Ten wpis jest skierowany nie tylko do rodziców, ale i wszystkich tych, którzy na co dzień pracują z dziećmi, czy mają w rodzinie wyjątkowe małe osóbki. 



Kryształowe dzieci zaczęły przychodzić na ten Świat po roku 1995. Oczywiście nie we wszystkich rodzinach się one pojawiają, ale większość dzieci ma za sobą różne wcielenia które teraz w obecnym życiu pokazują nam dorosłym jak żyć! 


Dzieci te wykazują niezwykłą mądrość i cechy, wyróżniają się od rówieśników. Ich najbardziej wyraźną cechą są duże jasne oczy. Oczy te stanowią odbicie wielkiej mądrości i miłości. Wykazują się one bardzo dużą wrażliwością i są związane bardzo z naturą. Często zostają wegetarianami. Podczas zabawy mogą mieć niewidzialnego przyjaciela, z którym się bawią. Mają one również zdolności słyszenia dźwięków których my dorośli nie słyszymy. Dzieci te są bardzo uzdolnione artystycznie. 

Wiele matek podczas ciąży twierdzi że już wtedy ich nienaordzone dzieci komunikują się z nimi. Informowały matkę o dokładnej płci czy dacie urodzenia. Podczas urodzenia takie dziecko wykazuje się spokojem i jest wpatrzone w oczy rodziców. Bardzo dobrze są obdarzone zdolnościami telepatycznymi. Zaczynają mówić późno bo w wieku 3-4 lat. Dzieci te są bardzo ematyczne do ludzi i świata. Przytulają się do smutnych ludzi, zanim jeszcze zaczną mówić. Nie chcą być w centrum uwagi. Mają doskonały kontakt ze zwierzętami i roślinami.  W wielu przypadkach dzieciom tym nie są potrzebne słowa, gdyż komunikują się na podstawie telepatii, i mentalnych obrazów.

Dzieci te mogą w przyszłości uzdrawiać za pomocą rąk, czy umysłu.  Zawsze wiedzą kiedy ktoś potrzebuje ich pomocy. 

Jak wychować takie dziecko?

Ważnym aspektem jest tutaj oczywiście wyeliminowanie strachu, czy przestrzegania zasad, które zostały ustalone przez rodziców. Dzieci te nie są problematyczne i należy pielęgnować w nich tą kryształową cząstkę. Wszystkie kody jakie zostały nam dorosłym wszczepione przez rodziców i społeczeństwo należy wyeliminować w wychowanie swojego dziecka. Gdy jednak zaszczepimy im inne wychowanie te metody nie będą skuteczne, a skrzywdzą ich delikatną naturę. Należy dać dzieciom tym bardzo dużo bezwarunkowej miłości. Warto poszanować wszystkie cechy Kryształowego Dziecka, bo może to mieć znaczący wpływ w przyszłości. Nie należy stawiać granic oraz być agresywnym wobec takiego dziecka. 

Jakie są cechy Krysztłowych Dzieci

- Opalizująca i kryształowa aura, która jest wysokowibracyjna, stąd wywodzi się nazwa.

- Mają duże jasne i błyszczące oczy. Potrafi być on przenikliwy.

- Są delikatne i mają zamiłowanie do pokoju.

- Mają zdolności telepatyczne

- Fascynują się kryształami oraz naturą

- Mają telepatyczny kontakt ze zwierzętami

- Okazują miłość wszystkim ludziom

- Mają predyspozycje do uzdrawiania

- Mają wysoką empatię, i nie pozwalają na krzywdzenie innych

-Mają wysoką wrażliwość na toksyny czy przetworzoną żywność, mogą cierpieć na różnego rodzaju alergie.

- Potrafią komunikować się z Aniołami

- Mają zdolności widzenia i bardzo dobrą intuicję, niż dorośli.

Kryształowe Dzieci powinny być wysłuchane co mają nam do powiedzenia. Poniżej wstawiam film takiego dziecka. 




Polecam też obejrzeć szerszy wykład na temat Kryształowych Dzieci Tutaj Oczywiście takich filmów na YouTube jest całe mnóstwo. A także zobaczcie obszerny artykuł na ten temat tutaj

 Ja osobiście znam jedno takie dziecko w rodzinie. A Ty co sądzisz o takich dzieciach, a może masz z nimi doczynienia na co dzień!


10 Komentarze

  1. Kurcze, wzruszyłam się na tym filmiku...
    Przyznam, że nie miałam dotąd pojęcia o takim zagadnieniu i 'kryształowych dzieciach'. Na studiach pedagogicznych nikt nas tego nie uczył...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nigdy szkoła, telewizja nie będzie o tym wspominała, to dzieje się poza systemem jaki panuje

      Usuń
  2. Chętnie obejrzę ten filmik, bo szczerze mówiąc nie spotkałam się z takim zagadnieniem i koniecznie muszę się wszystkiego dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś już czytałam artykuł w sieci o kryształowych dzieciach, osobiście jeszcze żadnego nie znam takiego dziecka z moich okolic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej takiego dziecka nie znam, ale post bardzo ciekawy i filmik oglądam z ciekawościa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się nigdy z takimi dziećmi i jeste to dla mnie nowość, która mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy o czymś takim nie słyszałam , brzmi aż śmiesznie, ale zaczełam czytać twój post no i u nas by się zgadzało , że moje dziecko późno zaczyna mówić. właśnie ma 4 lata i nadal nie mówi, tzn mówi, ale dość niewyraznie , chodzimy do logopedy. no i jest na tyle mądra, że ona rozumie wszystko co się do niej mówi. ma brązowe oczy i niebieskie oczy (dziwne polączenie dla mnie hehe).

    chyba takiego dziecka nie znam bądź nie zwracam uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy filmik i lekko mnie wzruszył :) Nie słyszałam nigdy o takich dzieciach... temat mnie zaciekawił i myślę, że go zgłębię za niedługo - gdy będę miała czas. Czytałam Twój wpis jednym tchem. Na pewno na ten temat porozmawiam z moim chłopakiem - on jest mądry i inteligenty i bardzo ciekawi mnie jego zdanie. Sama jeszcze nie mam zdania o takich dzieciach i podchodzę do tego z dystansem. Piszesz bloga na niekiedy dość specyficzne tematy i lubię do Ciebie zaglądać, choć nie zawsze komentuje wpisy. Niektóre cechy przypominają mi mnie i właśnie mojego chłopaka, ale mam ich za mało aby być takimi osobami, jeżeli w ogóle takie osoby są xD Dzieci z reguły mają to do siebie, że są na wszystko ' bardziej ' . Niekiedy się mówi, że mają o jeden zmysł więcej niż dorośli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można stwierdzić że dzieci mają jeden zmysł więcej od nas dorosłych. Jednakże u mnie w rodzinie dziecko rozmawia z kimś,kogo ja nie widzę,i ma duże jasne oczy,a także wykazuje empatię do wszystkiego co żyje. To dla mnie temat tak oczywisty jak Reinkarnacja o której pisałam wcześniej. Ps.Bardzo się cieszę że lubisz do mnie zaglądać. Chętnie wpadnę też poczytać Twojego bloga. Pozdrawiam ciepło 😘

      Usuń
  8. Niesamowite ! Nie miała wcześniej pojęcia o istnieniu takich dzieci :) to na prawde piękne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.