Hit wśród pielęgnacji stóp. Pumeks Hammam

Naturalne zabiegi kosmetyczne, pielęgnacja stóp

Zacznijmy od tego czym jest Hammam. To turecka łaźnia parowa. W krajch Orientu pełni rolę łaźni publicznej. Dziś hammam zdobywa coraz większą popularność w Europie. Rytuał Hammam przyjęli Turcy od Rzymian adaptując zwyczaj wspólnych kąpieli. Jest to dogłębne oczyszczenie ciała i zarazem ukojenie duszy. Taka kąpiel w łaźni parowej może potrwać nawet 2 godziny. Jednak wszystko zależy od tego jak się czujmey w wysokich temperaturach.



Rytuał Hammam możemy zrobić sobie u siebie w domu. Potrzebny jest nam tylko czas dla siebie, i odpowiednie kosmetyki np. czarne mydło, glinki lub maski, a także olejki. Jeśli chodzi zaś o pielęgnację stóp dobrze jest nasze stopy wymoczyć w misce z ciepłą wodą z dodatkiem olejku arganowego czy różanego. Potrzebny nam będzie też nietypowy dla nas pumeks Hammam.



Pumeks ten jest ręcznie wykonywany ze 100% glinki czerwonej bogatej w magnez, selen, żelazo, cynk. Pumeks za sprawą wygodnego uchwytu idealnie leży nam w dłoni podczas zdzierania martwego naskórka z naszych stóp. Jest on dość szorstki i idealnie radzi sobie z nawet najbardziej zrogowaciałą skórą. 


Nasze stopy są idealnie wygładzone i miękkie. Wcześniej używałam tylko zwykłego pumeksu który nie radził sobie ze zrogowaciałą skórą. Ten pumeks różni się od innych przede wszsystkim tym że ma wytłoczone rowki które sprawiają że możemy pod naciskiem bardziej złuszczyć naszą skórę, a jego wielkość jest idealna jeśli chodzi o jego posługiwanie się.

zdrowe stopy


Do czego jeszcze może służyć pumeks Hammam?


Jest idealny do zwalczania cellulitu, trzeba tylko uważać by nie uszkodzić sobie skóry, i nie używać zbytnio siły w wykonywanie masażu. Dobrze jest namydlić swoją skórę, i delikatnie masować ciało. Taki masaż pobudza nam krążenie i zapobiega powstawaniu cellulitu, jak i doskonale peelinguje i wygładza. Można też z ostrożnością stosować na całe nogi by pozbyć się wrastających włosów po depilacji. Taki peeling/masaż stosujemy raz w tygodniu. Po takim zabiegu warto dobrze nawilżyć ciało, jak i nasze stópki.


Pumkes nie osypuje się i jest trwały. Nie znalazłam żadnych wad!


Koszt takiego pumeksu to tylko 6zł dostępny jest zarówno na Allegro jak i w sklepie marokosklep.pl


Polecam!

5 Komentarze

  1. Oj tak, odkąd go mam, regularnie używam, świetny gadżet :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle zapominam go kupić :) Niby nic ale przydatny gadżet

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie nie wykonywałam masaż pośladków i ud 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. ja go mam i przy każdym użyciu się zadziwiam,że coś takiego mam haha;D

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie słyszałam o nim i dzięki Ci za to :) Muszę się temu naprawdę przyjrzeć bliżej. Taki gadżet będzie niezwykle przydatny. Zostaję z Tobą na dłużej by już nie przegapić żadnych nowinek :) pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.