Kilka sposobów na to by doświadczyć Równowagi Ciała i Umysłu

Kilka sposobów na to by doświadczyć Równowagi Ciała i Umysłu


W sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w zbiorowej medytacji. To było moje marzenie by znaleźć się w pięknym otoczeniu Matki Natury z odgłosami mis Tybetańskich. Muzyka z mis wydobywa wibracje które pomagają nam się wyciszyć, i skupić się na Własnej Duszy. Poznaj kilka moich sposobów na to by doświadczyć równowagi Ciała i Umysłu. Ale to  Nasza Dusza skorzysta na tym najbardziej!



Dawno nie medytowałam... Życie niestety weryfikuje zadbanie o siebie i o swój rozwój duchowy. By było jasne! Nie wierzę w żadną religię, a medytacja pozwala mi wyciszyć umysł, i poczuć się spełnionym człowiekiem. Medytacja nie jest dla niecierpliwych osób, które lubią mieć wszystko rzeczowo wyjaśnione. Tu nie chodzi o materialne korzyści! To sfera ducha, poczucia się w swoim ciele jak w Świątyni. 

Przygodę z medytacją zaczęłam bardzo dawno. To podczas medytacji i zachowania pełnej świadomości miałam okazję doświadczyć stanu OBE - czyli wyjścia z ciała. To piękne doznanie, ale bywały momenty gdzie po prostu bałam się jak zwykły słaby człowiek. Strach towarzyszy każemu, ale nauczyłam się że nie trzeba się bać! To nasze Ego wtedy wkracza do akcji, a przecież nie o to nam chodzi? 


Kocham medytować, jest to dla mnie jak oddychanie. Możesz poczuć wtedy że żyjesz. Nikt z nas świadomie nie oddycha, to błąd! Każdy robi to automatycznie. Nikt nie skupia swej uwagi na sobie, nie czerpie z życia to co najcenniejsze. Czas...

Przygoda z medytacją pozwala poczuć że Wasza Dusza czuje że żyje. Możesz osiągnać rezultaty po 2 tygodniach systematycznego medytowania. Ale są osoby którym czasem miesiąc nie wystarcza. By się skupić na własnym oddechu, swojej Duszy, czy zwyczajanie przestać myśleć o niczym. Z pomocą przychodzi wtedy książka Mistrza Osho do zakupienie TUTAJ. Od niej możesz nauczyć się jak pracować ze sobą, swym ciałem by poczuć prawdziwą MOC! To książka dla zabieganych. Na pewno jesteś taką osobą! Każdy z nas jest...

Jest na to kilka sposobów by doświadczyć stanu Równowagi swego ciała i umysłu. 

Wszystko zaczyna się w Nas samych. To my musimy zadbać o swoje wnętrze, o samych siebie. To my będziemy czuli się we własnej skórze jak najlepiej. By doświadczyć takiej równowagi, nie bedzie to proste zadanie!

Nic nie jest łatwe z początku. By zacząć trzeba najpierw spojrzeć na siebie z innej perspektywy. Czy to co obecnie robisz jest tym czego oczekujesz? Wielu z nas zastanawia się nad wszystkim, myśli o wszystkim, ale nie myśli o sobie. Wszyscy chcemy dogadzać innym, upodabniać się do innych, robić i mieć wszystko to co mają inni. INNI. Zacznij myśleć o sobie, o doskonaleniu siebie!

Na początku zmień siebie, by zacząć zmieniać Świat. Ludzi nie zmienisz, nie łudź się!

Mnie zajęło to spory kawał czasu. Zaczęłam być bardziej świadoma. Świadomość rośnie wraz z napływającą wiedzą. Książki oraz czasopisma jak np. Nieznany Świat otworzyły mi drogę na sam szczyt poczucia wartości swojego umysłu, poczucia że moja Dusza zaczyna dostrzegać INNY ŚWIAT. Ten Świat jest inny niż zakłada większość ludzi. To na tej Planecie dzieją się rzeczy i hisorie których nie zobaczysz otaczając się reklamami, kościołem, czy wiadomościami z Tv. Tam za to zobaczysz strach, cierpienie. Nasze Dusze oczekują poczucia miłości, radości oraz szczęścia. My ludzie napędzamy chory system, który sieje właśnie w nas ziarno zła, nienawiści i każe patrzeć tylko w jedną stronę. Są zawsze dwie strony medalu. Każdy kij ma dwa końce. Który Ty wybierzesz?


Dużo zależy od Ciebie, to Ty musisz określić się czy chcesz podążać drogą rozwoju osobistego. To nie jest prosta droga, ale warto nią iść, gdyż wyzwolisz się od całego poczucia że jesteś w systemie którego tak naprawdę nie akceptujesz. Ta równowaga to zgoda z samym sobą. To poczucie że Twój umysł i ciało, to jedność. Dusza jest w Tobie, ją odżywiasz emocjami. Wszystkie złe emocje jak: Nienawiść, Uraza, Strach, Nieakceptacja, Złość nie budują, a rujnują nas od wewnątrz. Wtedy nasze ciało choruje, a lekarz tylko wznieca ogień, dając Ci listę lekarstw które łagodzą objawy, a nie leczą! Te lekarstwa stanowią kolejne marnotrawienie zdrowia, bo rujnują kolejne narządy. Koło się zamyka. Wtedy przychodzi czas na pogodzenie się z sytuacją.  Ty nie musisz tak żyć!


Nie jest to proste zadanie wyeliminowanie się z całego systemu, jaki napędza pieniądz, i władza. Pozbycie się złudzeń jakim jest religia, rekalma, polityka, itp.

 Żyj w zgodzie ze sobą! Zacznij dostrzegać innych, zacznij być Świadomy i Uważny.

Tylko poczucie świadomości wyzwoli Cię od całego systemu, a nastąpi wtedy równowaga. Ta równowaga to klucz do otwarcia serca. Spojrzenia na Świat zupełnie od innej strony. Poczujesz do siebie miłość, miłość do Wszechświata, ludzi... Wtedy zaczniesz żyć inaczej. Bądź Przebudzony! Doskonal swoją Duszę, dbaj o Ciało i Umysł. Wtedy poznasz co to PRAWDZIWE ŻYCIE!






11 Komentarze

  1. Ja również postrzegam szczęście tak jak na dołączonym obrazku.
    Medytowałam kiedyś i faktycznie to bardzo poprawia stan umysłu. Wrócę do tego na pewno! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja musze wrocic do jogi, bo duzo mi dawała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś próbowałam medytować... Później to odpuściłam... teraz jestem na etapie, że czegoś mi brakuje... czuję się zagubiona...

    OdpowiedzUsuń
  4. medytowanie zdecydoanie nie dla mnie ani joga, zwyczajnie nei mam na to czasu i chyba checi poki co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z upływem lat człowiek czasem potrzebuje odskoczni od codzienności, kiedyś może zaistnieje możliwość że będziesz chciała spróbować doświadczyć czegoś pięknego. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja jeszcze nigdy nie próbowałam, ale jestem ciekawa czy by mi się spodobała medytacja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam gorąco! Nie pożałujesz, a możesz tylko zyskać :)

      Usuń
  6. Ja nigdy nie medytowałam ale mam znajomych którzy mnie namawiają i chce spróbować chociaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie medytowałam ;) To chyba nie dla mnie ;) Choć kiedyś planuję spróbować ;) Co do szczęścia - trzeba po prostu doceniać to, co się ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie inspirujące i rozwijające wpisy ;) mega mnie ciekawi ten świat duchowy, czym jest dusza tak naprawdę i jak można ją odkryć
    love<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że są takie osoby jak Ty, gdzie fascynuje ich taka wiedza. A wiedza ta jest nieskończona! Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.