5 książek które zmieniły moje życie

rozwój osobisty, rozwój duchowy, książki które zmieniają życie

Długo nie mogłam się zebrać by powstał ten wpis. Kocham książki zarówno dotyczące rozwoju osobistego, duchowego jak i z pogranicza paranauki. Uwielbiam też książki o świadomym odżywianiu bez mięsa. Takie książki poszerzają horyzonty, otwierają oczy na zupełnie nowe tematy, a czasem i też doznania. Książek przybywa, a ja zapewne będę jeszcze pisała w przyszłości o kolejnych nowościach które zmienią moje życie.


Mój sposób postrzegania świata, jest trochę inny niż większości ludzi. To właśnie jest moim celem, by osoby które nigdy nie miały doczynienia z taką tematyką wzięły i przeczytały właśnie te 5 książek, bo mogą one zmienić także i Wasze życie. Odbiegające czasem od normy.


Na pierwszy ogień idzie książka:


Tą książkę albo się kocha, ubóstwia i czyta z wypiekami na twarzy, albo uznaje się ją jako że jest spoko i to nic szczególnego. Ta książka spotyka się z dość różnymi odbioracami, z poczuciem niesmaku, znudzenia czy zirytowania. Ja jestem po tej pierwszej stronie. Książka ta ma dla mnie kluczowe znaczenie. To zaczęło się wszystko od niej, to dzięki Eckhartowi poczułam co to jest zacząć myśleć inaczej, w innym kierunku niż to było kilkanaście lat do tyłu.

Potęga teraźniejszości to książka dla ludzi którzy pragną coś zmienić w swoim życiu. Ciągłe podążanie za materialnością sprawia że odrywamy się od teraźniejszości. Niewiele z nas może poczuć się w rytmie slow i po prostu zwolnić. Książka pokazuje nam jak bardzo jesteśmy uwikłani w gierki umysłu. jak często trwonimy najcenniejszy dar jakim jest nasze życie. Od uciekania danej nam chwili jaką jest Tereźniejszość

Na pierszy rzut oka możesz uznać że autor pisze banały, ale warto się w nią zagłębić, a z każdą kolejną kartką nabierzesz zupełnie innej świadomości, i ta lektura zapadnie Ci w pamięć. Dzięki tej książce uczysz się jak zwolnić tempo, jak wielki sens ma bycie UWAŻNYM. Dzięki uważności moje życie nabrało barw, poczułam harmonię ze sobą i Wszechświatem. Nauczyłam się jak wchodzić szybko w stan Slow. 

Dzięki Uważności zaczęłam czerpać radość z nawet najmniejszych rzeczy, jak chociażby mój wspólny wypad z narzeczonym do kina, czy restauracji. 

Nie chcę namawiać Was na przeczytanie tej książki. Jeśli uważasz że przmawia do Ciebie, to będzie to idealny moment do zapoznania się z nią!

Cytat z książki:

"Kiedy wyzbywasz się  nawyku uciekania przed Teraźniejszością, radość Istnienia przenika wszystko, co robisz. "



Drugą i jakże ważna dla mie ksiażką jest:



Ta książka wywarła na mnie niesamowity wpływ. Na co dzień niespotykamy się z tego typu doznaniami, i wielu z nas uważać ją będzie jako wymysł, czy halucynacje. Książka jest z kategorii parapsychologicznej. Opowiada o podróżach astralnych gdzie sam Robert doświadczał takich podróży przez wiele lat. Widział i rozmawiał z Istotami z poza naszego ziemskiego wymiaru. Nazwał ich Ispekami, czyli w rodzaju przewodników i nauczycieli w doświadczaniu życia w innej rzeczywistości. 

Podróże poza ciałem czyli OBE. Wchodzenia z ciała przy całkowitym zachowaniu świadomości. Ja czytając już dawno tą książkę pokusiłam się o zakup jej nowego wydania. Już kilka lat do tyłu wiedziałam wszystko o stanach OBE gdyż niejednokrotnie sama tego doświadczyłam. To było piękne uczucie jak Twoja dusza może znaleźć się wszędzie tam gdzie tylko pomyśli. Książka opisuje stany gdzie każdy z nas może tego doświadczyć w naszym codziennym życiu. Tego nie trzeba się bać, to dzieje się spontanicznie, i bez żadnego wysiłku. Jedyne co musisz to zwolnić tempo, rozluźnić się i pomedytować w ciszy i spokoju. Polecam posłuchać muzyki Hemi- Sync którą Robert M. skomponował tak byśmy mogli łatwiej zobaczyć swoje ciało z dalszej perspektywy. Dostępne są aż 3 tomy tej książki. Jeśli nie boicie się doświadczać to zachęcam do kupna.

Cytat z książki:


" Ciemności boimy się dlatego, że nie wiemy, co w niej jest."



Kolejna wciągająca lektura:



Ta książka stanowi zbiór nad sensem istnienia. Osho był charyzmatycznym mistrzem duchowym. Sam nie pisał książek, ale powstało ich bardzo wiele, które zostały spisane przez jego uczniów. Książka ta ma na celu uczyć nas czym jest prawdziwe życie. Dokąd zmierzamy, i jaki jest nasz cel w obecnym życiu. Wszystko dzieje się po coś, i ma głębsze znaczenie. Autor rozpatruje czym jest wolność, i jak zmierzamy ku niej w dziesiejszym świecie. 

Ta książka każe się nam zastanowić. Poczuć co tak naprawdę się liczy. Książka nie zmienia naszych poglądów, ale ukazuje głębszy sens innego wymiaru który narzucił nam system. Gdy przeczytacie Osho będziecie mogli zadumać się i zastanowić jakie wnioski na przyszłość warto wcielić w swoje obecne życie. Ta książka dała mi mnóstwo odpowiedzi na prawie każde postawione przede mną pytanie. Ma na celu nas uczyć jak żyć, i jak dbać o siebie, i o swoją duszę. To kategoria dla ludzi pragnących coś zmienić, i dać szansę zobaczenia prawdziwej istoty nas samych.


Czwarta pozycja



Ta książka wpadła w moje ręce nie przez przypadek. Miłość jest dla wielu z nas najważniejsza w życiu. To za sprawą miłości możesz poczuć się szczęśliwa/y, a ona otacza wszystko co żyje. Książka Smak Miłości uczy nas jak naprawdę powinniśmy kochać. To uczucie które znamy nie jest tym które być powinno. Kieruje nami zazwyczaj Ego i chęć posiadania. Posiadania drugiej osoby. Autor stara się nam wytłumaczyć czym jest miłość i jak czerpać z niej satysfakcję .

Wielu z nas nie wie jak powinna wyglądać miłość. Mawia się że aby pokochać drugą osobę, najpierw musimy pokochać siebie. Jest w tym wiele prawdy. Niestety wzorzec narzucony przez naszych znajomych, rodzinę odbierga zupełnie od tego co tak naprawdę miłość znaczy.

Ta książka zmienia nasze podejście to spraw natury sercowej. Kieruje nas na nowe, lepsze tory. Pozwala poczuć się szczęśliwym. Osho w charakterystyczny dla siebie sposób posługuje się tutaj dowcipem i humorem. Książka zmienia życie i każe nam patrzeć na miłość z innej perspektywy. By poczuć miłość musimy się wyzbyć zazdrości. Godna polecenia dla ludzi chcących zmienić swoje postrzeganie na sprawy jakimi są uczucia.

Piąta pozycja, ale wcale nie najgorsza



Uwielbiam książki Beaty. Mam ich w swoim zbiorze około 6. Ta książka pozwala nam zaczerpnąć wiedzy na sprawy codzienne. Wszytkie wzorce i kody jakie zostały nam narzucone za dziecka mają wpływ na nasze obecne życie. To dzięki złym kodom jakie nam wpojono nie układa nam się w różnych dziedzinach życia. Książka pozwla na złamanie tych kodów, i patrzenia na świat z zupełnie nowej perspektywy. Książka ta pozwala na pracę nad sobą. Jeśli posiadasz w swoim życiu wszystko, a nadal jesteś nieszczęśliwy, albo kiedy spotykasz niewłaściwych ludzi ma to odwzorowanie w twoim życiu.

Z książki dowiesz się jak żyć szczęśliwie, i z hamronii ze sobą samym. Pozwala się odminić, a strach przerodzić w uśmiech. To ważna dla mnie książka, gdyż dzięki niej moja wizja obecnego świata jest inna i bardziej satysfakcjonująca niż była lata temu. Patrzę na świat pod innym pryzmatem, i staram się żyć dzięki wyzwoleniu się z obecnego systemu jaki panuje, i myśli jakie narzucają nam inne osoby. Te kody które zostały wgrane dawno temu, znikają w miarę jak moja świadomość rośnie.



A jakie książki zmieniły Wasze życie?



3 Komentarze

  1. neistety nie znam zadnej ale moze to nadrobie

    OdpowiedzUsuń
  2. Potęga teraźniejszość zainteresowała mnie nabardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego tytułu, jednak z chęcią sięgnę po coś nowego. Nie czytałam żadnych książek wymienionych autorów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.