Jak 4 minuty mogą potężnie zbliżyć do siebie dwoje ludzi.

potęga miłości


Kiedyś obejrzałam bardzo wzruszający filmik. Natrafiłam na niego zupełnie przypadkiem. Film tak mnie wzruszył, że postanowiłam sama wypróbować tę metodę patrzenia w oczy nie przez 4 minuty, ale wydłużając ten czas do 10. Bliska osoba zgodziła się doświadczyć tego eksperymentu na odległość.


Patrzeć komuś w oczy... Niby z pozoru proste zadanie, ale nie dla osób wrażliwych emocjonalnie. Patrzeć w oczy komuś bez najmniejszego słowa. Dziwne uczucie, doświadczenie, które sprawia że łączy was więź...Niewidzialna więź. Patrzenie komuś w oczy przez 4 minuty, lub jak ktoś woli przez 10 sprawia że obojgu z was napływają do oczu łzy. Nie mogę tego racjonalnie wyjaśnić, ale to piękne uczucie. Niby nie znasz tego kogoś, a czujesz z nim więź. Jeśli się z tego śmiejecie to wypróbujcie to doświadczenie na sobie, a zobaczycie jakie emocje wami rządzą! Mnie po 5 minutach zaczęły płynąc łzy z niewiadomej przyczyny, świetne odczucie bliskości, jedności z drugą osobą sprawiły, że staliśmy się dla siebie jeszcze bardziej bliscy.



Nigdy czegoś takiego nie doświadczyłam czułam wewnętrzne ciepło, które rozchodzi się po całym moim ciele, wypełnia każdą komórkę mojego ciała. Na co dzień nigdy nie patrzymy komuś w oczy, nie zwracamy uwagi na emocje które nami rządzą. Patrzenie w oczy... piękne oczy które są zwierciadłem duszy, lustra w którym widzimy swoje odbicie. W moim przypadku piękne zielone oczy, które podziwiam od 3 lat. Oczy w których się zakochałam bez pamięci. Ohhh... Życie pisze nam różne scenariusze. Pragnę doświadczać tego eksperymentu codziennie. On może was uzależnić, możecie mieć pewność że będziecie chcieli przeprowadzać to doświadczenie na każdej bliskiej wam osobie, lub jeśli jesteście odważni spróbować tego na obcej osobie, zupełnie wam nieznanej. Mówię wam ? Warto! Warto poświęcić te 4 minuty dla poczucia spełnienia, jakim jest zajrzenie w głąb nie tylko samych siebie, a także macie wgląd w czyjeś wewnętrzne piękno. Potem już nic nie będzie dla Was obce, będzie to uczucie które nabierze innego wymiaru, innej rzeczywistości. Czy jesteście na to gotowi? Gotowi przeżyć coś mocnego?








7 Komentarze

  1. muszę sprawdzić to ze swoim facetem :D ciekawa jestem

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy eksperyment. Muszę go przeprowadzić z Mężem :) póki co to uwielbiam zagłębiać się w oczy mojej Słodkiej, czyli kotki z którą łączy mnie niezwykła więź :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż wyprbuję ze swoim:D
    widziałam ten eksperyment jest mega

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe doświadczenie! Takie rzeczy zbliżają ludzi do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy bym umiała z obcą osobą. Bardzo ciekawy eksperyment :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przetestuje w weekend chociaż nie wiem czy mi się z moim uda 😂😂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.