Lipcowe Nowości kosmetyczne Naturalnie z Pudełka

edycja lipcowa pudełka, kosmetyki naturalne

Naturalnie z Pudełka to kosmetyki w pełni naturalne. Bardzo spodobała mi się wersja Majowa, gdzie możecie zajrzeć tutaj i zobaczyć zawartość boxa. Edycja ta nie wychodzi co miesiąc, więc spokojnie można tutaj odłożyć złotówki na następną edycję. 




Wartość pudełka czasami wynosi około 80 zł, a czasem jest to wyższa kwota. Zapewne zależy to od tego co będzie w środku, ale moim zdaniem naprawdę warto zainwestować w naturalną pielęgnację.


Takie naturalne pudełko, można zawsze wykorzystać na swoje drobiazgi, gdyż jest wykonane z solidnej papierowej tektury. Nie mam tylko informacji czy pochodzi ono z makulatury. Same kosmetyki to dla nas niespodzianka, chodź firma czasami zdradza czego możemy się spodziewać w środku. 


W lipcowej edycji pojawiło się jak dla mnie dużo nowości, a pudełko było wypełnione po brzegi. Tego właśnie oczekuję od takich marek,gdzie nie są dodawane tutaj próbki. A jeśli już to są one gratisem. 


A więc co znajduje się w środku!




W swoim zbiorze mam kilka olejków, jak: Konopny, Awokado, czy chociażby z edycji Majowej BioOleo gdzie sprawdza się on idealnie na dzień. Fantastycznie nawilża, i koi skórę, a zapach jest naprawdę przyjemny. Pisałam słów kilka o nim tutaj

Do kolekcji doszło mi serum polskiej marki 4 szpaki. Serum do twarzy z kwiatem koniczyny. Co interesujące serum zawiera w szklanej buteleczce właśnie ten kwiat, oraz pączek róży. Idealnie sprawdza się ono na noc.  Cena to 62 zł za 30 ml. Ale o nim wkrótce napiszę...





Na początku rzucił mi się w oko szampon w pudrze który jest ręcznie robiony. Na recenzję przyjdzie tutaj poczekać, gdyż w swoim zapasie mam kilka szamponów do użycia. Szampon w pudrze jest polskiej marki Kostka Mydła Firma ta dba o naturalne środowisko, a więc w produkty Zero Waste które nie posiadają plastiku, zbędnych kokardek, a pudełko i kosmetyki przychodzą do nas w szarym pudełku, i papierze. Wszystko jest biodegradowalne. Szampon w pudrze to koszt około 12 zł za 100 g



Maska Serum do ust na noc polskiej marki YourNaturalSide Kosmetyk ten idealnie zastępuje nam chociażby pomadkę ochronną do ust. Idealnie sprawdzi się w okresie zimowym, gdzie nasze usta będą chciały być bardziej nawilżone i odżywione. Maska do ust całonocna, to tak naprawdę mieszanina olejków: Kokosowego, z dzikiej róży, wiesiołka, lnianego, czy orzecha laskowego. Przypomina mi trochę mój ręcznie robiony kosmetyk gdzie w zeszłym roku tworzyłam właśnie tego typu nawilżające kremy. Nie stosuję go codziennie, gdyż moje usta nie zawsze potrzebują takiego nawilżenia. Ale kosmetyk fajny, tylko szkoda że jest on zbyt rzadki, więc warto trzymać go w lodówce by trochę stwardniał przed użyciem. Cena to 13 zł za 10 ml. Produkt ten jest bardzo wydajny. Chętnie wypróbuję też inne kosmetyki tej marki



I na koniec Hit! Tutaj nie spodziewałam się tak fantastycznego produktu jakim jest Masło Multifunkcyjne. Polska marka GoNature.  Są to wegańskie naturalne kosmetyki, które uwielbiam od dłuższego czasu. Masło to może nam służyć jako krem do twarzy, maska do włosów, a także jako balsam do ciała, czy pomadka do ust. Ja raczej wykorzystam go jako krem do twarzy, gdyż przyda mi się taki kosmetyk, gdzie sprawdzi się szybko jako baza pod makijaż. Do tej pory nie posiadałam kremu do twarzy, bo zastępują mi go olejki. Tutaj będę mogła sprawdzić działanie tego kosmetyku. Pachnie obłędnie zapachem owocu Pomelo. Nie jest to sztuczny zapach, a prawdziwy naturalny olejek eteryczny. Konsystencja jest zbita i masełkowa. Mogą go używać dzieci, osoby z atopowym zapaleniem skóry, mężczyźni i kobiety. Można go używać do każdej partii ciała, która jest wysuszona, i potrzebuje regeneracji. Koszt to 49 zł za 50 ml. 



W boxie znalazły się też próbki jak kremu NovaKosmetyki z próbkami kremu pod oczy i do twarzy GoCranberry, a także polska marka Balja z proszkiem do zmywarki, oraz herbata owocowa Cup&You

Wszystko tak naprawdę przypadło mi do gustu, chodź proszek do zmywarki i próbki kremu poszły do bliskich.

A Wam jak podobają się  Nowości kosmetyczne?


13 Komentarze

  1. Zawartość bardzo fajna, zresztą jest to jeden z nielicznych boxów, w których fajnych edycji jest więcej, niż tych przeciętnych i słabych :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super! Muszę się bliżej przyjrzeć temu pudełku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie ta maska - serum do ust, ja mam ciągle problemy ze swoimi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To serum do twarzy najbardziej mnie ciekawi, akurat nie mam zadnego

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawartość pudełka, więc nie dziwię się, że przypadło Ci ono do gustu :) Żadnego z tych kosmetyków nie miałam okazji wypróbować, ale z chęcią bym to zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za takimi pudełkami, przeważnie bowiem nie ma w nich niczego, co by mnie zainteresowało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kosmetyki :) nigdy jeszcze nie zamawiałam żadnego pudełka z kosmetykami. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne te pudełeczko i same naturalne kosmetyki. Nie słyszałam o tym boxie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne jest to pudełeczko. Jeszcze nie miałam nigdy NATURALNIE Z PUDEŁKA

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam te masła do ust Your Natural Side. Są bardzo fajne. Zaciekawił mnie ten szampon w pudrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super artykuł! Na rynku znajdziemy wiele kosmetyków do odpowiedniej cery. W dbaniu o piękno najważniejsza jest regularność i skrupulatność. Pośpieszne przemycie twarzy wodą z mydłem, niedokładne usunięcie zanieczyszczeń po nocy - to właśnie te drobne pielęgnacyjne błędy mogą nas słono kosztować. Jeśli zależy nam na zdrowej, pięknej i wypoczętej cerze, to koniecznie zwróćmy uwagę na to, jak pielęgnujemy twarz rano i jak robimy to wieczorem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.