Tajemnicze kręgi w zbożu. Czym są i co oznaczają?

kregi w zbożu, UFO


Czym są tajemnicze kręgi w zbożu? Geometryczne znaki które są tworzone na całym świecie zarówno w zbożu, jak i w trawie. Kręgi te powstają przy użyciu formy energii. Piktogramy bo tak się o nich mówi, mówią nam bardzo wiele jeśli chodzi o odczytanie wiadomości jaką przesyłają nam Obce Istoty z wyższych wymiarów. 


Od zawsze interesowałam się Zjawiskami Niewyjaśnionymi. W swoim życiu doświadczyłam wiele takich zjawisk. Nie jest mi obcy temat, a także świadomość że oprócz nas ludzi istnieje inna rzeczywistość, inny wymiar... Jest to subtelna forma energii która tak naprawdę ma dla mnie ogromne znaczenie, bo po wielu tragicznych wydarzeniach jakie miały miejsce w moim życiu zaczęłam doświadczać najróżniejszych zdarzeń które mają odzwierciedlenie w czasie obecnym. Przyciąganie zdarzeń, osób o podobnym patrzeniu na świat, gdzie ludzie powoli otwierają oczy i zaczynają patrzeć szerzej. Zaczynają patrzeć sercem. Jestem wdzięczna Wszechmocnemu za doświadczenia, za osoby które sprawiają że jestem o wiele szczęśliwsza mając przy sobie wartościowych ludzi.
 



Tak troszkę odbiegłam od tematu, ale takie właśnie przesłanie jest przeze mnie odbieranie gdzie tworzą się fantastyczne i mistyczne formy Świętej Geometrii na naszych polach. Te piktogramy mają dać nam do zrozumienia, i do przyjęcia do swej świadomości niewidzialnej, a odczuwalnej formy energii która pragnie być w nas zauważona, chce być pielęgnowana. Nie ważne jest dla Wszechświata czy w coś wierzysz, jaką religię wyznajesz. Ważne jest byś czuł się szczęśliwy, wolny, kochany. Wszystko inne nie ma znaczenia! Tak naprawdę liczy się Miłość. To ona napędza wszystko wokoło. Wszystko co w sobie zasiewamy będzie miało swój skutek w przyszłości. Dlatego tak wiele osób zaczyna się Budzić. Wpajane nam dogmaty jak religie, polityka, czy zło które słyszymy i czytamy każdego dnia wzbudzają w nas tylko strach. Jesteśmy zastraszani, bo ludzie którzy się boją często szukają pomocy właśnie u źródeł jakim jest przyciąganie do siebie złych wydarzeń, zasiewając tym samym w nas niepokój, zło, nienawiść i tak dalej. Jesteśmy sterowani poprzez media. Teraz nie wolno myśleć inaczej niż wszyscy, bo zostaniesz ośmieszony, czy nie będziesz akceptowany przez społeczeństwo.

Ja już dawno przestałam oglądać złe informacje w telewizji. Przestałam chodzić do kościoła, bo nie uznaję tej instytucji jako jedyną formę informacji. Ludzie zaczynają odchodzić od kościoła, bo sami zaczynają zauważać co się dzieje. A dzieje się źle? Tyle kłamstwa, i nienawiści się tam szerzy że czas w końcu zacząć myśleć po swojemu, nie jak dyktuje nam społeczeństwo!

Forma energii jaka jest manifestowana w kręgach zbożowych daje nam naprawdę dużo do myślenia. Wielu jest ludzi sceptycznie nastawionych że istnieje coś więcej niż widzą w mediach. O tych sprawach się nie mówi, a mają bardzo duże znaczenia dla nas ludzkości. Przesłanie. Przesłanie od Istot o wiele bardziej rozwiniętych technologicznie za pomocą duchowości. Ostatnio dn. 2lipca był światowy dzień UFO. Dn. 29 czerwca został zrobiony poniższy krąg w zbożu. Krąg powstał w Polsce w okolicy Orchowa. Jest to miejscowość nie daleko położona słynnego Wylatowa. Patrząc na ten krąg już wiedziałam jakie ma przesłanie: Na profilu UFO ALARM na facebooku napisałam komentarz: Ying i Yang ale troszkę inne... Dlaczego koło zostało wyeksportowane na zewnątrz? 🤔 To chyba znak ze w Nas została zachwiana ta równowaga i musimy do niej powrócić.



Tak właśnie uważam. Wszystko tak naprawdę zostało w nas zachwiane. Wyciskamy naszą Ziemię jak cytrynę uważając że wszystko się nam należy, że nie poniesiemy żadnych konsekwencji naszych działań. Uważamy że Ziemia jest naszą własnością, a nie jest! Nie należy do nas, chodź na niej mieszkamy. Należy do nas dbanie o nią, i świadomość że jest Ona tak samo Istotą Duchową która żyje i w każdej chwili może zechcieć się na nas pozbyć by uświadomić nam że domaga się od nas szacunku i miłości. 
Kręgi w zbożu mają zakodowaną dla nas informacje. Istoty przyglądają się nam próbują się z nami skontaktować właśnie w takiej formie jaką możemy zauważyć. Informacja ta leży prawdopodobnie w kodzie binarnym, a zatem wszystko sprowadza się do geometrii, matematyki. Równo ułożone kłosy zboża nie w żaden sposób złamane. Chodź jak wielu twierdzi robią to tak zwani Crop makerzy. Czyli ludzie chodzący nocą z deska i sznurkiem wytłaczając w zbożu kręgi. Owszem są tacy którzy chcą zdobyć sławę tworząc taki krąg. Jednak nigdy nie udało im się zrobić perfekcyjnego kręgu nie łamiąc przy tym kłosów, i nie robiąc ścieżki za sobą pozostawiając tym samym ślady swej obecności. Prawdziwe kręgi są zatem bardzo perfekcyjne! Idąc w taki krąg doznajemy uczucia wyższej formy energii, ludzie tam zaczynają zdrowieć, medytować, a także odczuwają zawroty i bóle głowy, uczucie mrowienia w całym ciele, są też przypadki omdleń. Marzy mi się by być w takim kręgu. A coś czuję że to nastąpi wkrótce...

Polecam także obejrzeć do końca:


Także obserwujcie niebo, znaki na ziemi...

 Ktoś mnie kiedyś zapytał. "Co ty w UFO wierzysz, a nie w Boga?" Odpowiadam: "To nie jest wiara, a świadomość Istnienia." Bóg stworzył wszystko i wszystkich w najróżniejszych formach, wszystko jest doskonałe, wystarczy nie ograniczać swych umysłów"


A Wy doznaliście kiedyś Zjawisk Niewyjaśnionych? Chętnie poczytam komentarze na ten temat. To może być bardzo fajna dyskusja!




16 Komentarze

  1. Ja się cieszę, że mój umysł nie jest ograniczony i wierzę w różne nadprzyrodzone rzeczy. Mogę tylko współczuć ludziom którzy mają klapki na oczach. Myślę, że przeżyją życie jakby w więzieniu, które sami sobie stworzyli. A co potem?

    OdpowiedzUsuń
  2. W zasadzie to ja wierzę we wszystko, ale te kręgi nadal mnie ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej okolicy niby też są kręgi po UFO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!Zazdroszczę. Prześlij jeśli możesz na mój e-mail 🙌

      Usuń
  4. Jestem trochę ograniczona jeśli chodzi o ufo i te sprawy. Pewnie gdyby jakaś obca forma stanęła przede mną, to uznałabym ją za wytwór mojej wyobraźni lub przywidzenie. Ogólnie mój umysł są podświadomie neguje wszystkie zjawiska nadając im realnie ludzkie wytłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kręgi to ciekawa sprawa :

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam się na takich zjawiskach, ale jedno jest pewne - wizualnie prezentują się bardzo efektownie. Do kościoła też od dawna nie chodzę - brzydzi mnie hipokryzja i zakłamanie tej instytucji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako ludzie lubimy nieco tej zabawy w snucie domysłów i przypuszczeń o obcych cywilizacjach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę , że dużo prawdy jest w tym "ufo" i przyjdzie taki czas , że wszyscy będą mogli się o tym przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam oglądać filmy dokumentalne na ten i inne tematy wiążące się z niewyjaśnionymi do końca zjawiskami

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe są zjawiska te do końca niewyjaśnione, od dawna mnie ciekawią i lubię o nich czytać czy oglądać, ale czy w nie wierzę? Chyba tak! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Często zastanawiam się nad zjawiskami, na które nie ma tak na prawdę wytłumaczenia. Nie do końca wierzę w ich wiarygodność, ale jedno jest pewne - warto się nimi interesować :) A może gdzieś poza ziemią jest życie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat nie do końca się z tym zgadzam, są na świecie organizacje ludzi którzy zajmują się tym zawodowo i robią takie kręgi inne działa ( widać to chociażby często na relacjach sportowych gdzie pokazują ujęcia z helikoptera ) - jest to przecież świetna reklama dla miasta czy też konkretnej marki. Ale nie przeczę też, że wszystkie muszą być dziełem ludzkim. Wykonanie wbrew pozorom nie jest łatwe i nie każdy zdoła odtworzyć ponownie dany wzór, a to o czymś chyba znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. wow amazing look
    Love your blog, thank you for sharing.
    luxhairshop homecoming Hairstyle
    (๑′ᴗ‵๑)I Lᵒᵛᵉᵧₒᵤ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wierzę głęboko w życie pozagrobowe.
    Kiedy umierał mój dziadek od strony taty telewizor mi się sam włączył.

    Wierzę i nie przestanę. To są znaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością przeczytałam twój kolejny ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.