Książki na Jesień 40% taniej

polecane książki na jesień, rabaty i promocje na ksiażki


Zbliżają się krótsze dni, a co za tym idzie większość z nas lubi spędzać czas wolny pod ciepłym kocem, z kubkiem gorącej kawy i oczywiście z książką w ręku. Ja uwielbiam czytać wersje papierowe. Chodź są też osoby które wolą czytać e-książki. Ja jednak wolę wracać do namacalnych książek papierowych, gdzie zapach druku chłonę jak mleczną czekoladę. 



Nie jestem zwolenniczką książek które mają na celu przedstawienie powieści, historii które wydają mi się nieprawdziwe. Jestem raczej miłośniczką książek które wpasowują się w tematykę związaną z moimi zainteresowaniami. Kocham książki psychologiczne, naukowe, i paranaukowe. Te ostatnie górują w mojej biblioteczce. Lubię wiedzieć więcej niż przysłowiowy Kowalski, lubię drążyć nieznany mi temat, gdy autor ukazuje swoje odczucia względem rzeczy niematerialnych, magicznych, i co wykracza czasem poza sferę nauki.
 


Książka jest dobra na wszystko!  To odskocznia od dnia codziennego. Za swojego życia przeczytałam około 50 książek, które wnoszą w me życie inne spojrzenie na Świat i ludzi dookoła. Uczy jak być szczęśliwym człowiekiem, jak nauczyć się szanować każdą chwilę, i zgłębić moją samoświadomość. Kiedyś czytając różne powieści doszłam do wniosku że to nie tematyka dla mnie. Chodź szanuję ludzi którzy się zaczytują w takiej dziedzinie. Sama kiedyś przerabiałam ten temat. Teraz staram się wdrożyć plan nauki o samej sobie, wynieść coś więcej z książki i wdrożyć pewne rzeczy, stan świadomości w swoje życie obecne. To bardzo pomaga, jeśli w naszym życiu stała się jakaś tragedia o której nie zawsze chcemy mówić. To odskocznia od życia materialnego, w sferę duchowej odnowy, nie mającej na celu religijnych dogmatów.


Wybierająć książki na Jesień warto kierować się swoimi zainteresowaniami, to co lubimy najbardziej. Tematy które porusza dany autor sią dla nas lekcją, są nauką...

Możecie wybrać książki które właśnie teraz są w obniżonej cenie  40%. Ja sama skorzystam z takiej promocji.

Dla Kobiet które lubią powieści i nie tylko trwa do dziś promocja na Wydawnictwo Kobiece




Dla miłośników Astronomii i Kosmosu  znajdzie się też coś bardzo ciekawego i kosmicznego. Wiele ciekawych tytułów, i niedostrzegalnego gołym okiem Świata można znaleźć perełki wśród ulubionych autorów.

Promocja trwa do końca października.







I jeszcze jedna uwaga! 25 Października odbywają się Targi Książki w Krakowie. Wszyscy Ci którzy nie mogą tam być został umieszczony rabat na książki z każdej dziedziny. Wykorzystajcie promocje!


3 Komentarze

  1. Oj z ostatniego rabatu z chęcią skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze empik wleciał z promocją na kryminały 3za2 !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, chętnie wgłębię się w te promocje, może akurat coś upoluję :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.