7 POWODÓW DLA KTÓRYCH KOCHAM CZEKOLADĘ. ZAPACH CZEKOLADY W CAPPUCCINO TRUFFLE OD YANKEE CANDLE

zapachy do domu, czekoladowe trufle


Jestem strasznym łasuchem. Często odbija mi się to na złym samopoczuciu, bo lubię od czasu do czasu przedawkować czekoladę. 7 powodów dla których kocham właśnie czekoladę i zapachy wprawia mnie w dobry nastrój i pozwala na chwilę przyjemności.




1. Powód! Nie przejdę obojętnie jeśli chodzi o mieszankę gorzkiego kakao z nutką pomarańczy. To takie połączenie sprawia że nie tylko czuję zbliżające się święta, ale i również dopada mnie wtedy niepohamowane pragnienie poczucia czekolady na moich kubkach smakowych.

2. Ulegam. Jestem zwolenniczką mlecznych czekoladek, pralinek i wszystkiego co zaczyna się na słowo "Czekoladowe". Zapachy czekolady roztaczają się głównie w większych kawiarniach gdzie przygotowywuje się czekoladę na gorąco, lub kawę z roztopioną czekoladą. Gdy jestem w Krakowie nie przejdę obojętnie nie skorzystając  z dobrodziejstwa Manufaktury Czekolady

3. Kocham zapachy w postaci wosków. Rzadko się zdarza by firmy produkowały zapachy które odzwierciedlają zapach czekolady. Woski Yankee Candle kupuję od lat, i moja miłość do tej firmy pozostaje niezmienna. Chodź zdarzają mi się woskowe wpadki, to mimo najróżniejszych zapachów tych gorszych i tych niezapomnianych pozostaję im wierna. A czekolada... Zaraz o niej troszkę opowiem

4. Cappuccino Truffle. Ten wpis jest tak naprawdę poświęcony właśnie aromatowi kakao z nutą kawy. Ja sama dość często robię sobie kawę, może nie cappucino ale zawsze topię czekoladę i wlewam ją do kubka. Resztę uzupełniam prawdziwą kawą z dodatkiem mleka, i bitej śmietany na górze. To dla mnie pyszny deser który stawia mnie na nogi wtedy kiedy tego potrzebuję najbardziej.

5. Czekoladowe zapachy są pobudzające i świetnie koją mi nerwy. Chodź rzadko się złoszczę na kogoś, lub na coś to jeśli już mi się to przydarzy to znajduję miejsce wyciszające mój umysł i ciało. Siadam wtedy z dobrą książką jedząc czekoladę, i paląc wosk czekoladowy.

6. Trochę o wosku... Jaki jest tak naprawdę Cappuccino Truffle?
Jest słodki, może nawet mdlący przy dłuższym paleniu. Jest czekoladowy z nutką delikatnej kawy cappuciono, która tutaj raczej gra rolę drugoplanową. Jest to wosk niezwykle pasujacy do panującej obecnie zimnych wieczorów. Ten wosk rozgrzewa i topi nie jedno serce miłośnika czekoladowych aromatów. Jest idealny do łączenia go z nutą wosku Honey Clementine. Takie połączenie z pewnością będzie oryginalne i doda charakteru powoli nadchodzącym Świętom 

7. Czy warto jeść czekoladę?
Oczywiście! Zawiera ona magnez, węglowodany, niacynę, żelazo, flawonoidy, i wapń który jest dostarczany z mleka, a tym samym mleko jest wykorzystywane do produkcj słodkich łakoci. Dodatkowo czekolada ma działanie uszczęśliwiające i wydziela w naszym organiźmie endorfiny- czyli hormony szczęścia. Chodź jest ona dość kaloryczna to w moim przypadku nie grozi mi to przytyciem, gdyż nie mam zwyczajnie tendencji. Warto też z nią nie przesadzić gdyż jak wiadomo powoduje próchnicę zębów, i zakwasza organizm. Ja już nie raz ją przedawkowałam i potem źle się czułam z tego powodu mając wyrzuty sumienia. Często nawet mówiłam sobie " Już nigdy nie zjem czekolady" Aż do nastęnego razu! :-)

A Wy też kochacie   czekoladę?



5 Komentarze

  1. Ja uwielbiam czekoladę i dosłownie kocham połączenie gorzkiej czekolady z pomarańczą. A jak tak bardzo nie lubisz to szczerze ci polecam krem pod oczy kakaowy z lale... Pachnie jak Kopiko połączony z Cappuccino

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladę absolutnie uwielbiam i nie zamierzam z niej ryzykować. Wolę jednak wersję jadalną niż aromat w świecach czy kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham czekoladę,ale nie koniecznie w postaci zapachowej świecy

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam połączenie czekolady i pomarańczy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.