5 najciekawszych filmów na jesień

filmy na jesienne wieczory

Jesień to czas gdzie większą część czasu spędzamy w domu. Wieczory są bardzo długie, a co za tym idzie warto wykreować sobie ten czas na dobre kino. Zapraszając do siebie do domu koleżankę możecie spędzić ten czas miło i sympatycznie. A do tego zorganizować pyszną przekąskę, dobre wino i można cieszyć się relaksem przed ekranem tv.



Ostatnio bardzo polubiałam różne dramaty, i filmy psychologiczne. Dla mnie każdy film niesie ze sobą jakieś przesłanie, gdzie człowiek zastanawia się czasem nad sensem istnienia, gdzie miłość jest przekazywana w najróżniejszej formie. To miłość kreuje różne zdarzenia, nie zawsze te pozytywne, ale głównie opiera się na tym kino, czy muzyka.


Co zatem warto obejrzeć tej jesieni?




Wiek Adeline


Film ten wywartł na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Chodź ma już on kilka lat, to ja dopiero teraz przez przypadek trafiłam na niego podczas sobotniej nocy. Film ten opowiada o dziewczynie, która urodziła się na początku XX wieku. Jako dwudziestolatka ulega ona wypadkowi, dzięki któremu przestaje się starzeć. To co wydaje się na samym początku marzeniem o nieśmiertelności jest wprawdzie dramatycznym w skutach konsekwencji. Adeline ucieka przed władzami, by nie poddano jej eksperymentom. Zmienia często swoje miejsce pobytu, traci też przy tym swoich najbliższych. Zobaczcie sami jak toczy się 
jej życie...






Był Sobie Pies



Tutaj przy tym filmie, płakałam jak bóbr. Wszyscy co wierzą w reinkarnację, a jestem właśnie taką osobą ten film jest naprawdę świetnie oddający życie po życiu. Dotyczy to zarówno nas ludzi jak i zwierząt. Pies gra tutaj rolę główną. Każdy kto ma zwierzaka w domu wie że ta puszysta mała istotka lubi się bawić, ale i też zasługuje na zainteresowanie człowieka, by poświecał mu jak najwięcej czasu. Ethan to chłopiec który bawi się ze swoim psem Baileym. Kiedy chłopiec dorasta i zaczyna się interesować bardziej dziewczynami niż swoim przyjacielem historia nabiera dynamicznego przebiegu zdarzeń. Wzruszająca historia o tym jak pies ma do wykonania nie jedną misję na tym świecie. Polecam gorąco!


 Everest

  Ten film z 2015 roku zrobił na mnie wrażenie pod kątem efektów specjalnych, pięknych zimowych scenerii, oraz historii z 1996 roku która wydarzyła się naprawdę. Ośmiu himalaistów wybiera się na górę Mount Everest gdzie dochodzi do tragedii wskutek załamania się pogody. Bardzo emocjonujący film który warto zobaczyć.





Zanim się pojawiłeś






To melodramat o dziewczynie o imieniu Lou. Postanawia ona podjąć pracę przy niepełnosprawnym mężczyźnie o imieniu Will. Jest on bogatym facetem, który mimo sparaliżowania po wypadku zwiedza różne zakątki świata. Lou to prosta dziewczyna która straciła pracę i podejmuje opiekę nad Willem. Wkrótce dochodzi między nimi do relacji miłosnej. Ta relacja przybiera coraz to szybszego biegu. Fantastyczna opowieść dzięki której warto zastanowić się nad głębszym znaczeniem 
życia jakie wiedziemy.

Nowy Początek







Kolejny film który wywarł na mnie pozytywne wrażenie. Amy Adams to jedna z wielu moich ulubionych aktorek. Wciela się ona w rolę Louise Banks. Po serii lądowań Obcych na Ziemi wojsko werbuje ją do odkrycia nastawienia przybyszy z kosmosu. Amy jako lingwista stara się odczytać informacje które przesyłają jej lewitujace ośmiornice. Bohaterka nie ma wiele czasu by rozwiklać tajemniczą zagadkę jaką przygotowali dla niej obcy przybysze. Wojsko i władza starają się ich przegonić strzelając do nich. Louise ma też wizję swojego nowego początku w życiu. Obcy przybysze pokazują jej przyszłość. Film który trzyma w napięciu. Muzyka wywarła na mnie bardzo mistyczne przeżycie. 




A Wy co polecacie na długie jesienne wieczory?





6 Komentarze

  1. Nie oglądałam tylko Everest i Nowy Początek ;) Także będę miała co nadrabiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiek Adeline oglądałam. Bardzp mi sie podobal

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam film był sobie pies :D Super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zanim się pojawiłeś znamy i ryczałyśmy na tym filmie jak bobry. Od siebie - Mr Sunshine - nie jest to film a serial na netflixie ale wciąga i obraz jest dobrze zrealizowany a na dlugie jesienne wieczory nada się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ten nowy początek muszę dodać na filmwebie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.