Kosmetyczne Nowości Sierpnia

nowości kosmetyczne


Witajcie! Oj nie mogę się zmusić, by coś tu napisać, by nie wiał tu tylko wiatr... Dawno nie publikowałam nowości kosmetycznych. Używam ostatnio tylko naturalnych kosmetyków, i gruntowanie sprawdzam, czy mają certyfikaty, i nie są testowane na zwierzętach. To dla mnie bardzo ważne! Postanowiłam się podzielić z Wami moimi ostatnimi zakupami.



 Antyperspirant Ałun z marki ArgaNove. Jest to dezodorant w formie roll- on. Zapach OUD, kadzidłowy, lekko dymny zapach  urzekł mnie od pierwszego użycia, i bardzo fajnie mi się sprawdza. Zauważyłam, że mniej się pocę, nawet w takie upały, jakie mamy obecnie. Do tego ma bardzo fajną szatę graficzną nawiązującą do natury. Cena 14,99zł dostępny również w Rossmanie


Składniki: 
Aqua, Potassium Alum, Polyglyceryl-10 Laurate, Glycerin, Propanediol, Argania Spinosa Kernel Oil, Xanthan Gum, Parfum



Szampon z marki Flora Siberica to szampon, który zakupiłam chyba jeszcze w lipcu ( pewności nie mam), ale muszę przyznać, że jest on bardzo oczyszczający i po kilku użyciach bardzo wysuszył mi włosy, ale u Was tak być nie musi. Tutaj konieczna jest odżywka, bo inaczej przy długich włosach z rozczesaniem może być problem! Mimo wszystko godny uwagi prawie bez zapachu. I co ważne! Baaardzo gęsty, tak że dołączona pompka tu się nie sprawdza. Cena około 18 zł

Składniki:
Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Glycerin, Eleutherococcus Senticosus ExtractWH*, Pinus Pumila Needle ExtractWH*, Diplazium Sibiricum Leaf/Stem ExtractWH*, Corispermum Sibiricum Flower/Leaf/Stem ExtractWH*, Sodium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum.


Cedrowa Pasta do zębów Babuszka Agafia. Bardzo się z nią polubiłam i z przyjemnością do niej będę wracać. W smaku wyczuwalna nuta zielonego igliwia. Super skład i super  Cena 12 zł bez floru, a to dla mnie duży plus. Plus to opakowanie zero- waste. ♥

Składniki:
Aqua, Glycerin, Calcium Carbonate, Silica, Xylitol, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Xanthan Gum, Thuja Occidentalis Extract (Żywotnik Zachodni ekstrakt), Linum Usitatissium Seed Oil (Olej z nasion lnu zwyczjnego), Cera Alba ( Wosk pszczeli), Malva Sylvestris Flower Extract(Malwa), Avena Sativa Kernel Extract (Ekstrakt z Ziarna owsa), Chamomilla Recutita Flower Water (Runianek zwyczajny), Amaranth Caudatus Seed Oil (Szarłat), Rosa Canina Fruit Oil (Ekstrakt z dzikiej Róży), Rubus Idaeus Extract (malina właściwa) , Tilia Cordata Flower Water (Lipa wyciąg), Salvia Officinalis Leaf Water (Szałwia), Spirae Ulmaria Extract (wiązówka Błotna), Ribes Nigrum Leaf Water (Czarna pożeczka), Carrageenan, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Limonene, CI 75810.



Natura Siberica Kolejne dwie pasty, jakie czekają na moją opinię. Pasty do zębów ( czerwona Lodowe Jagody) cena 13 zł 

Skład:
Aqua, Hydrated Silica, Hydrogenated Starch Hudrolysate, Glycerin, Sorbus Sibrica Needle ExtractWH, Juniperus Sibrica Needle ExtractWH, Crataegus Oxyacantha Flower Water*, Empentrum Nigrum Fruit Juice*, Ribes Nigrum Leaf Water*, Rubus Idaeus Fruit Extract*, Rubus Chamaemorus Fruit Extract*, Vaccinium Macrocarpon Seed Oil*, Cocamidopropyl Betaine, Cellulose Gum, Xanthan Gum, Calcium Glycerohosphae Rhamnoides Fruit Oil*, Pinemidopropyl BetainePS, Hippophae Rhamnoidesamidopropyl BetaineHR, Aroma, Zinc Citrate, Papain, Menthol, Sodium Saccharin, PVP, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate Cl77891, Cl73360.
(*) otrzymywane z ekologicznych upraw
(HR) Dziki Rokitnik
(WH) Organiczne ekstrakty z Dzikich Syberyjskich Ziół
(PS) Olejek z orzeszków piniowych

Niebieska pasta to Minerały Kamczatki Natura Siberica w drogerii zapłaciłam za nią 14 zł, bardzo fajna szata graficzna, i nie zawiera floru.

Składniki:
Aqua, Hydrated Silica, Hydrogenated Starch Hudrolysate, Glycerin, Achillea Asiatica ExtractWH, Rhodiola Rosea Root ExtractWH, Cetraria Nivalis ExtractWH, Panax Ginseng Root Extract*, Betula Alba Juice*, Aralia Elata Root Extract, Mother Of Pearl Extract, Calcium Glycerophosphate, Cocamidopropyl Betaine, Cellulose Gum, Xanthan Gum, Pineamidopropyl BetainePS, Hippophae Rhamnoidesamidopropyl BetaineHR, Aroma, Menthol, Sdium Saccharin, PVP, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Cl 42051, Cl19140, Cl42090, Cl74260, Limonene, Geraniol.


Od dawna chodził też za mną szampon marki White Agafia. Pokrzywowy z certyfikatami. Cena 13 zł Jestem go bardzo ciekawa, mimo to, że używałam szamponów z pokrzywy. Na pewno będzie jego szersza opinia.



Zakupiony w Rossmanie za około 12 zł. Co ciekawe ma znaczek Curelty Free,i jest vegański, za co sobie bardzo cenię markę Vis Plantis. Seria kosmetyków Gift of nature, zdecydowanie przypadła mi do gustu. Balsam jest już w użyciu, szybko się wchłania, ale zrobię jego pełną recenzję za jakiś czas. Dodam, że zapach mnie uwiódł. Kocham♥

Składniki:
Aqua, Heliantus Annuus Seed Oil, Ethylhexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Glyceryl Stearate, Glyceryl Stearate Citrate, Betaine, Origanum Vulgare Flower/Leaf/Sten Water, Undecane, Tridecane, Cetearyl Alcohol, Squalane, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Glycine Soja Oil, Lactic Acid, Citric Acid, Xanthan Gum, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Sodium Polyacrylate, Parfum, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate


I to byłoby na tyle kosmetyków podczas sierpniowych zakupów. Dajcie znać, co wpadło Wam w oko!


8 Komentarze

  1. Sama zastanawiałam się nad tym szamponem, więc jestem bardzo ciekawa Twojej opinii o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te pasty do zębów z Natura Siberica :) dobra jest jeszcze ta wersja z czarnym węglem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości! Bardzo lubię produkty Gift of Nature, chętnie po nie sięgam. Miałam balsam do skóry suchej i sprawdził się super. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie nic nie kojarzę z tych nowości. Ciekawa jestem tej pasty od babuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cedrową pastę do zębów koniecznie chciałabym wypróbować, zatem chętnie dołączam ją do listy planowanych zakupów, ciekawa jestem jej skuteczności. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne nowości, mam ałun w kamieniu ale szczerze mówiąc częściej sięgam po niego jesienią i zimą, teraz jest mega promocja w rossmannie, a właściwie wyprzedaż do -70% ale póki co nie mam czasu się tam wybrać

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam sobie niedawno kupić odżywkę do włosów z Vis Plantis, ale wersję do przetłuszczającej się skóry głowy. Stwierdziłam jednak, że muszę zużyć to co mam w domu. A Odżywek ostatnio nie stosuje wcale, więc szkoda, aby leżała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne produkty... z tego co widze to bardzo naturalne te produkty... ja aktualnie kupiłam sobie peelingi od organic shop na notino, więc zobaczymy, na razie czekam na przesyłkę mam nadzieję, że bedzie warto, bo produkty są obiecujące.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.