Kilka ciekawych linków z pogranicza paranauki i nie tylko...


Paranauka

To tematyka, która od bodajże 17 roku życia towarzyszy mi do dziś. Zaczynałam się interesować nieznanym odkąd doświadczyłam OBE- tak zwanego wyjścia z ciała przy zachowaniu  zupełnej świadomości. Potem kuzynka podrzucała mi miesięcznik Nieznany Świat, który od czasu do czasu nadal kupuję. Potem pojawiły się też książki, a u mnie w biblioteczce nie uświadczy żadnych powieści. Tylko książki, które otwierają moje Trzecie Oko. Ten Inny Świat istnieje, a są nadal tacy co nie dopuszczają do niego swej świadomości. Ta nauka i wiedza nie jest kwestią wiary, a życiem z pogranicza rozwoju duszy wznosząc się na wyższy poziom. Ta wiedza daje mi możliwość poznania nie tylko samej siebie, ale otwiera mnie na nowe doznania, niemające nic wspólnego z materialnym życiem. A doświadczenia i ludzie wibrujący na tej samej częstotliwości co ja, daje nieziemskie odczucia. Unoszę się wtedy kilka metrów nad Ziemią.

Porcja Ciekawych linków

Taką serię pamiętam, że robiłam kiedy jeszcze prowadziłam starego bloga, i będę wracać do tej serii, tyle tylko, że raz na jakiś czas, z czystego braku czasu ostatnio jaki u mnie panuje. W prywatnym życiu dużo się u mnie dzieje, i nie mam czasu na nudę, a tak bardzo chciałabym się ponudzić...

1) Kiedyś czytałam fascynujący artykuł dotyczący Medycznych kapsuł. Tutaj nie ma za grosz paranauki, a ta kapsuła istnieje na prawdę! Wszystko to, co przeczytacie nie jest żadnym wymysłem z filmu SCI-FI , a rzeczywistością, na którą będzie stać tylko wybranych (buuuuu...a tak bardzo by się nam przydała w dobie chorób)

2) Kolejnym bardzo interesującym faktem jest zbliżający się tzw. Reset. Oczywiście nie mam na myśli tutaj zagłady Ziemi, a cywilizacji, jaką jesteśmy MY! I chociaż w obecnym życiu trwa Fałszywa Pandemia, to ma ona na celu właśnie zniszczenie nie tylko gospodarki, ale i nas. Niech nie zwiedzie Was medialny szum wokół Covidiana. Państwo, i światowe rządy nie obchodzi nasze zdrowie, a wręcz przeciwnie. Miałam okazję doświadczyć tego na własnym przykładzie. I myślę, że wielu z Was również...

3) Fascynuje Was lewitacja? Mnie osobiście bardzo! Nie raz miałam okazję polatać, ale tylko w astralnym świecie, w rzeczywistości jest to dość skomplikowane, i wymaga wiele pracy nad sobą. Ale w historii jest mnóstwo takich przypadków lewitacji. O tym więcej poczytasz tutaj

4) Skala Kardaszowa. Człowiek całe życie się uczy, i dowiaduje się coraz to nowszych informacji. A nawiązując do tego tematu, dziś miałam sen jakby na jawie. Wysokie na kilkanaście metrów szklane budynki, ze schodami które owijały się wokół nich. Pomiędzy blokami ze szkła latały samochody, inne niż te, które znamy obecnie. Czyżbym zobaczyła przyszłość będąc już w innym życiu?

5) Z tego linku dowiesz się, na jakim poziomie jesteś odnośnie duchowego przebudzenia. Bardzo ciekawy tekst, nie sugerując się artykułem, tego stanu doświadczam już od 17 roku życie, gdzie wtedy nie było internetu na tak dużą skalę jak jest to dziś.

6) Nie wiem, czy są jeszcze ludzie, którzy wierzą w koronaściemę, bo w moim otoczeniu nie ma takiej osoby, nie mniej jednak tutaj przeczytasz o rodzinach, które rządzą tym światem i sieją zamęt wyłącznie dla zrobieniu zysku z biednej ludności.

7) Dowiedz się czym jest 7 gęstość Wszechświata, i poznaj co to jest Channeling z wyższymi formami istot niemających nic wspólnego z fizycznością.

8) Każdy słyszał słowo Karma. Z tego linku dowiesz się i zapoznasz z prostym przewodnikiem na temat uniwersalnego prawa Wszechświata.







6 Komentarze

  1. Ciekawe. Bradzo chetnie przejrzę linki.

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie do końca moja tematyka, ale może jakiś artykuł przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do kapsuł w pierwszym momencie pomyślałam że chodzi o te hiperbaryczne ale nie.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. W wolnej chwili chętnie zajrzę do zebranych linków, lubię wygryzać się w taką tematykę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten RESET to i niektórzy sami sobie robią... A ten Covid narobił wiele szumu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe zestawienie, warto się zapoznać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.