Nie jesteśmy sami! Dowody na istnienie UFO

dowody na istnienie UFO

Czy jesteśmy sami we Wszechświecie?


Moja opinia na ten temat jest oczywista! Byłoby to marnotrawstwo przestrzeni, a niektórzy ludzie nadal uważają, że nie ma nic oprócz ich samych. Sprawa robi się coraz to głośniejsza, jeśli ktoś siedzi w tematyce Ufologicznej dłuższy czas. Ja sama miałam okazję spotkać się z nieznanym, i też miałam okazję być z tego powodu wyśmiana. Ale moim zdaniem warto takie sprawy nagłaśniać, tym bardziej że temat UFO coraz częściej pojawia się w opinii publicznej. 

Zdziwisz się, ale ONI istnieją!

Tak, i bardzo prawdopodobne, że nie muszą pochodzić z otchłani kosmosu, ale równie dobrze są oni z tzw. światów równoległych z (innych wymiarów), a być może żyją pod Ziemią. Są od nas dużo bardziej zaawansowani technologicznie i wyprzedzają nas o ponad tysiąc lat jak donoszą pewne media. Oprócz tego są również bardzo wysoko na poziomie rozwoju duchowego, nie w głowie im zabijanie, czy niszczenie jak to pokazują reżyserzy filmów Sci- Fi. 

Jakiś czas temu media publiczne pokazywały na wszystkich kanałach pewne nagrania dotyczące niezidentyfikowanego obiektu latającego, jaki zauważyli wojskowi piloci myśliwców w roku 2014/2015 oczywiście nagrań jest o wiele więcej, ale cieszę się, że po tak dużym upływie czasu odtajniono wiele nagrań. Poniżej podaję wam linki gdzie możecie przeczytać więcej na ten temat 


Na kanałach takich jak Polsat, czy TVP1 informacje pojawiły się w głównych wiadomościach około 3 października 2019 roku.

Jak to będzie dalej wyglądać!

Moim zdaniem jestem przekonana, że będzie takich zjawisk więcej. Kiedyś też pisałam o tym tutaj
Opinie publiczne mimo tego, że nadal się z tego podśmiewają mają prawo przekazać nam takie informacje.  Wielu sceptyków różnie sobie to tłumaczy, bo dopuszczają wszystko tylko nie inne obce rasy przybyszów. Jestem zwolenniczką takich tematów, i słucham na żywo jak wiele ludzi ma doświadczenia ze spotkaniem zjawisk jakim jest UFO.

Polecam kanały dla zaintersowanych
Radio Paranormalium
UFO Alarm
Nautilus

Polecam też dokument Ancient Knowledge dalsze 7 odcinków znajdziecie na YouTube

Świadomość ludzka bardzo wzrasta, i wiedzą to tylko ci, którzy mają oczy szeroko otwarte, są energetycznie bardzo wrażliwi i empatyczni. I co ważne spoglądają w niebo. Bo statystyki potwierdzają, że aż ponad 80% ludzi nie ma czasu, by zerknąć co dzieje się nad ich głowami. A to wielki błąd, gdyż tam dzieją się rzeczy czasem niewytłumaczalne. Oczywiście by zobaczyć UFO nie jest to prostą sprawą, gdyż z tego co się orientuję są to wybrane jednostki właśnie przez same istoty.

Temat ten jest tak ciekawy i fascynujący, że nie sposób o wszystkim pisać. Ale mimo to, że jesteście po drugiej stronie i być może widnieje na waszych twarzach szyderczy uśmiech, to kiedyś być może sami zostaniecie zaskoczeni przez Zjawiska Niewyjaśnione.







17 Komentarze

  1. No właśnie te uśmiechy otoczenia. Pukanie się w głowę i stwierdzenie, że UFO to science fiction. Tak niestety zachowują się ludzie którzy mają zamknięte głowy. A dobrze jest być otwartym, bo to tak naprawdę daje wolność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteśmy tylko małą cząstką tego świata i nie wiemy co kryje się dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zagłębiać się w te tematy :) jeszcze tyle rzeczy jest nieodgadnionych. Oczywiście, że nie jesteśmy sami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kochana.
    Uwielbiam taką niesamowitą tematykę. Oj oczywiście, że we wszechświecie nie jesteśmy sami, ja ww to wierzę głęboko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale bym się nie zdziwiła, że gdzieś jest inna cywilizacja. W końcu wszechświat jest ogromny.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest bardzo ciekawy temat, a my w sumie mało o nim wiemy. Powstało wiele filmów na ten temat. Myślę, że sporo prawdy jest w tym co piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. ... myślę, że warto w temacie przeczytać "Solaris" Lema, bo ten tekst pokazuje między innymi, jak trudno porozumieć się z inteligencją inną niż nasza ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zapoznam się bliżej z książką Solaris. Dzięki za polecenie 🙌

      Usuń
  8. Swego czasu miałam bzika na punkcie Danikena i starożytnych kosmitów, z chęcią skorzystam z Twojego polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Ja często oglądam Starożytnych Kosmitów w Tv na Fokus. Także polecam 👽

      Usuń
  9. ojaaaaa, kiedyś kiedys się mega dużo interesowałam tym tematm! ostatnio nie miałam czasu, ale przypomniałaś mi o tym! Czad <333

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od dawna mam otwarta głowe na rózne tematy... wydaje mii sie oczywiste ze ni emozemy byc jedyna zamieszkana planeta we wszechswiecie i UFO jest tak samo realne jak wiele innych zjawisk zachodzacych na naszym świecie duchowwym , fizycznym i metafiz.
    Ciesze ze tu trafiłam do Ciebie, tematyka bardzo zgodne z tym co i mnie interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Witaj w mojej grupie 👋🙆

      Usuń
  11. Ja tam wierzę, że we wrzechswiecie mogą żyć jakieś inne istoty o których nie mamy zielonego pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również wychodzę z założenia, że wszechświat jest zbyt wielki, by ludzie byli jedyną formą życia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobne przemyślenia:) Myślę, że im większa będzie nasza świadomość i gotowość na kontakt z innymi cywilizacjami, tym szybciej to nastąpi. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.