Jak się sprawdza Masło od marki Go Nature.

Masło od marki Go Nature

Uwielbiam naturalne kosmetyki, które są zarówno wegańskie, jak i nietestowane na zwierzętach. Marka Go Nature to polska marka, a ja zachwycam się kosmetykami naturalnymi na bazie pochodzącej z roślin, a także naturalnych aromatów. Markę tę poznałam po raz pierwszy w boxie z Naturalnie z Pudełka. To też tam raz na ile zamawiam takie pudełko, by uzupełnić swoje zapasy kosmetyczne o kosmetyki, które są godne uwagi, i których nie znajdziecie stacjonarnie w popularnych drogeriach. 



Jak zatem sprawdza się to masło u mnie?

Jest ono multifunkcyjne, a to oznacza, że możemy go stosować jednakowo do ciała, twarzy, a także włosów. To idealny kosmetyk nie tylko dla nas kobiet, ale i także mężczyzn, czy dzieci. Idealnie nawilża suchą skórę, a jego dość zbita konsystencja pod wpływem ciepła naszego ciała topi się na skórze, zamieniając się w olejek. Masło dodatkowo pięknie pachnie owocem Pomelo. Jest to naturalny olejek eteryczny, a więc nie mamy tu do czynienia z chemią.

Osobiście bardzo go lubię jako krem do twarzy. Skóra po nim jest odżywiona i nawilżona. Niweluje też suche skórki wokół ust i nosa. Idealnie sprawdza się także pod makijaż. Chętnie go też używam jako krem do rąk, czy balsam do ust.

Oprócz tego chroni przed wolnymi rodnikami, opóźnia procesy starzenia, reguluje wydzielanie sebum, pozostawia na skórze delikatny film.

Jest przeznaczony do każdego rodzaju skóry, także tej atopowej, ze zmianami trądzikowymi i zaczerwienionej.

Dodatkowo masło ma w składzie: Masło Shea, olej z oliwek, witaminę E, wosk karnauba, olej kokosowy.


Masło jest zapakowane w biodegradowalne słoiki o pojemnościach 15 ml, 50 ml, 200 ml. Dodatkowo masło jest zapakowane w tekturowe opakowanie, a firma wspiera filozofię #ZeroWaste
Świetną opcją jest również to, że możemy odesłać puste opakowanie, a w zamian otrzymamy kod rabatowy. Więcej dowiesz się tutaj

Go Nature


 Używałyście go już !


12 Komentarze

  1. Widzę, że masło ma taką konsystencję jaką ja lubię jesienią i zimą :) Warto się na nie skusić, bo to produkt uniwersalny

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, bardzo ciekawy kosmetyk. Kilka produktów zamkniętych w jednym pudełeczku. Nie spotkałam się jeszcze z takim kosmetykiem. Będę go miała na uwadze. Jaka oszczędność i ile wolnego miejsca w kosmetyczce. 😉 Przede wszystkim działanie na plus.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy skład, może i na włosy by się nadalo :D. Lubię takie naturalne ale bogate składem i działaniem kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś czuję, że dla mnie byłoby ono za tłuste nawet do ciała. A z kolei do ust za duże i za słabe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukałam czegoś do nawilżenia skóry głowy, mogłoby zadziałać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałabym z chęcią, uwielbiam tego typu produkty i super opcja z możliwością odesłania opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że redukuje nadmiar sebum. Tego potrzebuje moja cera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę to masło, zaciekawiło mnie. Myślę, ze do ciała bym używała na twarz i włosy chyba nie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki o wielofunkcyjnym zastosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie spotkałam się z masełkiem o takim apetycznym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego masła ale tez ostatnio zaczęłam doceniać naturalne wegańskie kosmetyki :)—

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego typu masła do masażu Juniorka. Sto razy bardziej wolę je od olejków czy oliwek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.