Kilka polecanych książek na jesienne wieczory

książki na jesień


Uwielbiam czytać... Po książki, jakie najchętniej sięgam, różnią się od tych, które zapewne czytacie. Większość z Was sięga po kryminały, fantasy, czy sci-fi. Są i tacy jak ja, gdzie uwielbiają wnosić, coś do swego życia ucząc się, i przyswajając wiedzę z książek parapsychologicznych. Książki te nie są bajką, czarną magią, a często są pisane z doświadczeń ludzi, którzy przeżywają wszystko to, co jest zakazane, by mówić o tym publicznie. Sama wielokrotnie się o tym przekonałam. 




Są pisarze, często również z zawodu doktorzy czy naukowcy, którzy doświadczają nieznanego z pogranicza np. śmierci, czy zjawisk, o których żadna telewizja czy radio nie wspomną w wieczornych wiadomościach. Tutaj trzeba być otwartym na doświadczenia i mieć świadomość, że istnieje coś więcej niż świat, który znamy z życia codziennego. Jeśli tak jak ja interesujesz się tematyką Parapsychologiczną, to polecane książki na pewno przypadną Ci do gustu.



Wielu z Was zapewne zna tę książkę. Ostatnio nawet była ona dostępna w biedronce. Książka ta jest warta przeczytania, gdyż mówi o oświeceniu, i jest przeznaczona dla osób, które chcą wkroczyć na duchową ścieżkę, i potrzebują przewodnika. Osobiście czytałam ją kilka razy i jest to książka, która wnosi w nasze życie odpowiedzi, na które nie zawsze znamy odpowiedź. Dostępna tutaj


Ostatnio bardzo się wkręciłam w poznanie swoich kronik Akaszy. Tutaj możesz zajrzeć i przeczytać, a także posłuchać coś więcej na ten temat.

Celem tej książki jest wydobycie tego, co jest w tobie najlepsze. Zawiera instrukcje, rady, dzięki którym dowiesz się jak przezwyciężyć własne ograniczenia i wznieść się na poziom, którego naprawdę pragniesz i za którym tęskni twoje serce.  Dostępna tutaj


Tutaj osoby zapewne powiedzą, że nie wierzą w reinkarnację. Ale ja odpowiadam, że nie jest to kwestia wiary, a wiedzy! Reinkarnacja to droga duszy przez kolejne wcielenia. Dusza zawiera kolejne kontrakty na życie, w których dostajemy lekcję, jakie zgodziliśmy się nauczyć na Ziemi.
Ta książka przybliży ci temat i odpowie na wszystkie twoje pytania. Z ziemskiej perspektywy nie wszystko wydaje się jasne, dlatego wiedzę o wędrówce duszy masz w zasięgu ręki. Dostępna tutaj


Na podstawie tej książki został nakręcony bardzo dobry film. Kiedyś był on emitowany na TVP jednak można go też zobaczyć tutaj

W Peru odnaleziono pewien manuskrypt, który zawiera 9 wtajemniczeń, które ludzkość ma osiągnąć, wchodząc w erę nowej, duchowej świadomości. Książkę tę czyta się jak powieść przygodową, jednak podróż ta rozjaśni duszę i da wgląd w wizję i doświadczenia, które zmieniają świat. Dostępna tutaj


Fizyka Cudów Richard Bartlett

Nie mogłam nie wspomnieć książki znanego dla pewnych grup osób Richarda Bartletta. Przed laty właśnie ten autor zszokował środowisko medyczne wynalezieniem niekonwencjonalnego sposobu leczenia. Wszystko dzięki odkryciu Matrycy Energetycznej. Czegoś, co jest wszędzie, lecz jest nieuchwytne. Czegoś, co jest w stanie nas uleczyć z dowolnego schorzenia. Autor ujawnia, że cechy pozornie zarezerwowane dla wybranych, są utkwione w każdym z nas. Dostępna tutaj

Zobacz też książki do 9 zł tutaj oraz nowości tutaj


A Ciebie zainteresowały te lektury?

13 Komentarze

  1. Każda propozycja jest ciekawa, jednak myślę, że wszystko zależy od indywidualnych preferencji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Potęgę terażniejszości", wywarła na mnie ogromne wrażenie. Inne książki też wydają się bardzo ciekawe i intrygujące.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fizykę Cudów chciałabym przeczytać, choć żadnej z tych książek nie znam, to ta jakoś najbardziej mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś już słyszałam o Potędze teraźniejszości, ale jeszcze jej nie czytałam. Muszę koniecznie to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Potęga teraźniejszości strasznie mi się z Coelio kojarzy, okładka oczywiwcie, bo tres widzę trochę odbiega 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie lista książek do czytania jest już strasznie długa ! dzięki za kolejne propozycje

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki te niespecjalnie wpisują się w moje preferencje czytelnicze, ale kto wie, może na którąś się jednak zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa lista ja jesienią stawiam na powieści hiatoryczne i kryminały. Na długie wieczory dobra książka to zawsze świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie książki przedstawione przez Ciebie nie przyciągają, ale uważam, że na pewno wnoszą wiele do codziennego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To niestety nie mój gatunek, ale na pewno komuś się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chętnie przeczytam, tylko ostatnio mam zaległości z książkami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam, że Potęga teraźniejszości jest niezła właśnie! Innych książek nie znam, ale ta o nieśmiertelności duszy mnie zaintrygowała. Zdecydowanie chcę ją przeczytać! Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  13. "Niebiańska przepowiednia" kusi mnie z listy najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.