Jak się sprawdza maska serum do ust marki Your Natural Side

maska do ust



Jesień to czas gdzie nasze usta szybciej wysychają, robią się podrażnione, i spierzchnięte. Z pomocą może przyjść rewelacyjna maska/serum całonocna do ust marki Your Natural Side. To polska marka która wykorzystuje same naturalne składniki, i co ważne nie testuje ich na zwierzątkach. Maskę można było spotkać w lipcowej edycji Naturalnie z Pudełka o tutaj


Jak się ona sprawdza u mnie?


Powiem że jest ona niezwykle wydajnym kosmetykiem. Kiedyś sama robiłam podobny! Pojemność 15 ml może nam wystarczyć na kilka dobrych miesięcy. Wystarczy odrobina produktu na usta.
Co ciekawe maska/serum idealnie nawilża i łagodzi podrażnienia. Suchość ust jest tutaj zdecydowanie zniwelowana już po pierwszym użyciu. Po kilku minutach sama się wchłania, a my mamy odżywione usta bez suchych skórek i zaczerwienień. 

Roztapia się na ustach powoli dzięki cennym składnikom jak: witamina E , olej z dzikiej róży, olej z wiesiołka, masło shea, olej z orzecha laskowego, olej kokosowy, olej lniany, wosk pszczeli. Same oleje bez żadnych konserwantów i zapachów. Najbardziej wyczuwam tutaj olej z orzecha laskowego i olej kokosowy. Używam maski nie tylko na noc, ale służy mi ona także w ciągu dnia. 


Można pokusić się o zrobienie jej samemu, albo poznać markę i przekonać się na sobie. Zauważyłam że teraz można ją dostać w szklanym ciemnym opakowaniu. Ja mam w plastikowym słoiczku.
Do kupienia tutaj

A Wy spotkałyście się z tego typu kosmetykiem?

serum do ust

12 Komentarze

  1. Ciekawy produkt :) Nie miałam jeszcze nic w tym stylu do ust :) Sprawdziłam cenę na Ceneo, jest dość niska może i się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty tej marki, ale serum nie znam. Na razie się nie skuszę, bo mam sporo dobrych pomadek ochronnych, które są dla mnie wystarczające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie cudenko do ust chętnie bym sobie sprawiła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego cudeńka do ust jeszcze nie miałam, markę kojarze, ale produkty do ust nie gościły jeszcze u mnie ;) lubię olej kokosowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego produktu nie znam, a uwielbiam takie kosmetyki. Niestety obawiam się, że w tym sezonie nie zdążę jej już poznać przez zapasy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasze usta także jesienią potrzebują dobrego nawilżenia także chętnie skorzystamy z Twojej podpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre, naturalne kosmetyki zwykle są bardzo wydajny i wystarcza nie wielka ilość aby poczuć działanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny produkt do pielęgnacji ust. Myślę, że warto go nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wraz z nadejściem jesienni / zimy zawsze mam problem z suchymi ustami pomimo stosowana pomadek. Może pora wypróbować coś nowego.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy kosmetyk, zimą bardzo często dokucza mi sucha skóra na ustach więc muszę go przetestować na sobie .

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, ta maska jest teraz w szkle. Używałam jej i u mnie się super sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na tę porę roku takie serum mogło by u mnie wiele dobrego działać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.