Dlaczego warto zrobić odpowiedni kurs dla siebie. Plus konkurs dla Was!

kursy on-line


Od bardzo dawna zastanawiałam się, na jaki kurs pójść, by zrobić coś wartościowego dla siebie. Kursy, jakie są dostępne, chociażby w mojej miejscowości nie zawsze wpasowują się w mój rozwój osobisty, czy duchowy, jakim ostatnio bardzo się interesuję. Nie będę na siłę szła na kurs: kasy fiskalnej, czy np. lepienia pierogów. To nie leży w mojej naturze!



Kiedyś przeglądając internet jakiś czas temu natknęłam się na kursy, które można zrobić on -line. Długo szukałam czegoś odpowiedniego dla siebie, niestety jestem osobą, która jest trochę niezdecydowna  jeśli widzi przed swoimi oczami mnóstwo możliwości.  Wtedy na tamten czas zrezygnowałam.

Ta rezygnacja nie potrwała zbyt długo! Zaczęłam wertować strony on- line, i zaciekawiła mnie strona. Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu to właśnie w tym miejscu można się dokształcić za nie wielką sumę. Kursy dostępne na tej stronie są niezwykle ciekawe, i mogą nam pomóc w znalezieniu wymarzonej pracy, czy też samemu podjąć kroki jeśli chodzi o np. swój biznes, czy też rozwój osobisty. 

Kursy dostępne są dla każdego! Można tam znaleźć kategorie np. kursy kosmetyczne, stanowiskowe, nowe technologie, psychologię, rozwój osobisty, czy dotyczące kursy sprzedaży, czy zdrowia. Na stronie jest ich o wiele więcej, i na pewno zarówno mężczyźni, jak i kobiety znajdą coś dla siebie. Z całej oferty zainteresowało mnie kilka z nich.

Osoby, które chcą mieć poszerzone swoje CV mogą bez problemu zdobywać wiedzę z kursów on - line. Taka forma w dzisiejszych czasach jest bardzo wygodna, i daje mnóstwo zalet. Osobiście nigdy wcześniej nie miałam okazji brać udziału w tak organizowanych kursach, zawsze odbywało się to osobiście w wyznaczonym miejscu, gdzie trzeba było dojeżdżać i poświęcać na to długie godziny. A obecnie czas jest dla nas bardzo cenny, każda minuta się liczy, gdy chcemy załatwić wiele spraw na już! Mimo to twierdzę, że takie kursy są przyszłością, gdyż w dzisiejszym zabieganym świecie bardzo liczy się to by móc swój czas wykorzystać jak najlepiej, i jak najefektywniej.


Dlatego Moi Drodzy Czytelnicy. Mam dla Was okazję by wziąść  udział w poniższym konkursie, gdzie do zdobycia jest wybrany przez Was kurs on - line. Jedna osoba będzie miała możliwość dokształcenia się w wybranej przez siebie dziedzinie. To chyba najlepszy prezent, jaki można dla siebie zrobić! A, że zbliżają się Mikołajki, to ten konkurs jest idealny na ten czas.

Zapoznajcie się z poniższym regulaminem poniżej:



Regulamin i zasady konkursu:

1. Organizatorem tego konkursu, zwanego dalej "Konkursem", jest blog www.styldoroty.pl 

  2. Konkurs odbywać się będzie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w okresie od 21 listopada 2019 do 30 listopada 2019 do godz. 23:59, na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.

2.1. Konkurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich, zamieszkałych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, które spełnią warunki określone w niniejszym regulaminie.
3. ZASADY KONKURSU
3.1. Konkurs ogłoszony zostanie przez Organizatora na stronie internetowej www.styldoroty.pl

3.2. Aby wziąć udział w Konkursie należy:

a) Obserwować blog www.styldoroty.pl

b) opisać w komentarzu pod postem na www.styldoroty.pl, dlaczego właśnie Ty chcesz skorzystać z wybranego kursu
c) Zostawić do siebie adres e-mail
d) polubić firmę CRP Wrocław na facebooku https://www.facebook.com/CentrumRozwojuPersonalnego/
3.1. Do konkursu nie zostaną dopuszczone wpisy, które:

a) naruszają prawo obowiązujące w Polsce,
b) naruszają prawa i uczucia osób trzecich,
c) zawierają treści powszechnie uznane za społecznie niewłaściwe i naganne moralnie
Uczestnicy konkursu zobowiązani są do zapoznania się z Regulaminem Konkursu. Udział w konkursie, oznacza
akceptację wszystkich punktów Regulaminu Konkursu.

3.2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:
a) zgłoszenia, które nie zostały opublikowane z przyczyn od niego niezależnych,
b) podanie nieprawdziwych danych lub danych osoby trzeciej przez Uczestników. Podanie nieprawdziwych danych skutkuje odebraniem prawa do nagrody.

4. NAGRODY

4.1. Ze wszystkich prawidłowych zgłoszeń Partner konkursu – autor bloga www.styldoroty.pl – wyłoni jednego zwycięzcę konkursu.
4.2 Nagrodą główną w Konkursie jest wybrany kurs ze strony https://www.crp.wroclaw.pl/
4.3. Organizator poinformuje zwycięzcę Konkursu drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany przez autora bloga www.styldoroty.pl
4.4. W Konkursie jeden uczestnik może otrzymać prawo do jednej nagrody.
4.5. Organizator nie odpowiada za błędne podanie przez Zwycięzcę adresu do korespondencji uniemożliwiające przesłanie Zwycięzcy Nagrody.

5. PRAWA AUTORSKIE
5.1. Uczestnicy Konkursu poprzez dokonanie zgłoszenia, oświadczają, że przysługują im wyłączne i nieograniczone prawa
autorskie oraz prawa pokrewne do ich Utworów.
5.2. Uczestnicy zrzekają się jakiegokolwiek wynagrodzenia za korzystanie z pomysłów przez nich zgłoszonych zgodnie z niniejszym Regulaminem.

6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
6.1. Regulamin znajduje się do wglądu na stronie internetowej Konkursu www.styldoroty.pl/
6.2. Wszelkie pytania i uwagi można kierować na oficjalny adres e-mail konkursu: dorotadziubdziela@interia.eu
6.3. Złamanie ustaleń regulaminu Konkursu przez Uczestnika będzie oznaczało jego wykluczenie z uczestnictwa w
Konkursie.
6.4. Nadesłane na Konkurs dane osobowe uczestników mogą być przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celu wykonania ich obowiązków związanych z Konkursem oraz w celach informacyjno-marketingowych Organizatora. Dane będą chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133/97, poz. 883). Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Konkurs wygrywa: Kraina Scarlett
Gratuluję!

18 Komentarze

  1. zawsze warto inwestować w siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze warto nabyć jakąś nową umiejętność! W sieci spędzamy masę czasu, więc dlaczego nie wykorzystać tego w bardziej produktywny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja systematycznie się doszkalam - chociaż ostatnio na szkoleniu Pani powiedziała nam, że ludzie, którzy uczą się całe życie, są o wiele bardziej narażeni na zachorowania na Alzheimera ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa :). Warto uczyć się czegoś nowego i dokształcać się w interesujących kierunkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna opcja. Lubię poszerzać swoje horyzonty a jestem uziemiona w domu, więc to super opcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam w takim razie do wzięcia udziału w konkursie 🙌

      Usuń
  6. Masz rację taka forma zdobywania doświadczenia i poszerzania CV jest wygodna. Nawet przejrzałam oferty tej strony.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. kursy są świetną sprawą! sama mam w planach zrobić kilka no w sumie 2 to tak na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem warto jest inwestować w siebie i swój rozwój, gdyż jest on nieustanną częścią naszego życia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę mój kurs. Opcja przez internet to dla mnie świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłam w tym miejscu kurs wizażu i bardzo mi się przydał. Sporo się nauczyłam i to w domowym zaciszu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kursy są nam bardzo potrzebne, trzeba się rozwijać. Ja chętnie jakiś zrobię. Super konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze trzeba się rozwijać ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zwolenniczką dokształcania. Trzeba się uczyć całe życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kurs, szkolenie itp. zawsze coś dają, poszerzają naszą wiedzę, zyskujemy nowe umiejętności.

      Usuń
  14. Według mnie dokształcać się można w każdym wieku i przeróżnych dziedzinach, to ważne, aby mieć umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kursy, ale stacjonarne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę o kursie o wdzięcznym tytule "Design thinking w biznesie". Po pierwsze, sam tytuł do mnie przemawia. Jakoś tak mnie urzeka. Po prostu. Po drugie, ten rok to dla mnie czas zmian. Chociażby sam fakt, że zaczynam myśleć przyszłościowo i że wzięłam się za siebie i schudłam 20 kilogramów. Są to małe kroczki, które sprawiają, że widzę promyk nadziei na nieboskłonie pełnym cieni przeszłości (że tak powiem poetycko). Po trzecie, chcę iść za ciosem tych zmian i wprowadzić ich zdecydowanie więcej, szczególnie w związku z moim życiem zawodowym, ale też prywatnym. Po czwarte, całe studenckie życie byłam gdzieś tam ukierunkowana na drugiego człowieka. I to nie tylko w związku z tym, że studiowałam psychologię ;) I dlatego chcę również kontynuować trochę ten mój trend, ale w innym kierunku. Po piąte, weszłam trochę ze swoim życiem w błędne koło, a jedynym sposobem na wyjście z niego jest po prostu pójście do przodu. Taki kurs mógłby mi pomóc. Może zmienienie myślenia biznesowego, poznanie potrzeb klientów, czy zwyczajnie drugiego człowieka, sprawi, że także to, co się dzieje we mnie się zwyczajnie ułoży. I może nawet zakrzyknę później "eureka!" ;) Po szóste, każdy w życiu potrzebuje czasem troszkę więcej kreatywności, innej aktywności, która pobudzi różne obszary mózgu. A po siódme, ciekawi mnie sama idea takiej platformy i wyciszam myśli, że ciekawość to pierwszy stopień do piekła, mając nadzieję, że w tym przypadku jest to pierwszy stopień do nowego nieba w moim życiu :)

    Mój adres e-mail: agata.balij@gmail.com
    Strona CRP polubiona z profilu o nazwie: "Balij Agata".
    Zaś Twój blog zaobserwowany tutaj jako Kraina Scarlett :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.