Moja lista marzeń

Marzenia, spełniania marzeń, poznaj moje marzenia


Kim bylibyśmy bez marzeń? Marzenia to nie tylko sny, ale mogą się one też ziścić na jawie w najróżniejszej postaci.

Chciałabym by pewne wspomnienia znów stały się rzeczwistością. One jednak przeminęły, a pozostała tylko tęsknota za czymś co już nie wróci. Wspomnienia oczywiście te dobre, sprawiają że kręci się łza w oku. Jest wiele rzeczy, a właściwie uczuć które sprawiają że marzenia stają się z czasem cenniejsze niż diamenty.


Droga do wyznaczonego celu by osiagnąć marzenia jest czasem dla nas wyboista. Pamiętam jak kilka lat do tyłu marzyłam by poznać kogoś, kto będzie moim lustrzanym odbiciem. W myślach kreowałam, i wizualizowałam sobie faceta jaki on być powienien. Jakiego charakteru bym nie chciała spotkać, ale najważniejsze to być po prostu jedyną i kochaną osobą w oczach drugiego człowieka. Po wielu nieudanych związkach, które nas suma - sumarum czegoś uczą, spotkałam właśnie kogoś, kto jest dla mnie nie tylko mężczyzną mojego życia. On jest dla mnie Całym Światem! To marzenie zostało zrealizowane, chodź spełniło się ono niespodziewanie, to właśnie marzenia tego typu zaskakują nas najbardziej kiedy się tego nie spodziewamy! 


Moją listę marzeń mogę policzyć na palcach u jednej ręki. Byłabym samolubna gdybym wymagała od siebie więcej niż można zdobyć. Czas na urzeczywistnienie pewnych marzeń czasami przeciąga się w czasie. Ten czas to dojrzewanie na jego realizację. By mieć marzenia nie koniecznie trzeba się kierować określoną sumą pięniędzy. Odsyłam do wpisu Czym są dla Ciebie pieniądze 

Marzenia są piękne... Każdy z nas marzy o czymś co chciałby mieć, lub zrobić. Co posiadać! Czasami mamy wspólne marzenia dotyczące przyszłości nas samych. Ja chciałabym móc doświadczyć :

Pokoju na Świecie

Kto z nas nie chciałby żyć w świecie pełnym miłości, szacunku do drugiego człowieka, istot żywych! Kto z nas nigdy nie zastanawiał się dlaczego i po co istnieje taka społeczność która walczy ze sobą tylko o dobra materialne, o władzę... O miłość nikt nie walczy?  To ona jest spoiwem wszystkiego co nas otacza, my sami mamy w sobię tą iskrę, której dziś już nikt nie dostrzega. Marzenie to jednak istnieje na obecny czas chyba tylko w snach...

Móc polecieć do Egiptu.

To marzenie od zawsze było w mojej pamięci. Fascynują mnie budowle jakimi są PIRAMIDY. Uważam i są podobno na to dowody, że ludziom  w tamtym okresie pomagali przybysze z innego świata/wymiaru gdzie postanowili Oni stworzyć łączący przkaźnik między Nimi, a Nami. Większość z nas zapewne wyśmieje tą teorię, ale ja jestem innego zdania. Może Was zaciekawić film dokumentalny dostępny tutaj.  Czasami warto jest zainteresować się czymś innym, niż tylko mieć oczy skierowane w jedną stronę. Nasze oczy mogą patrzeć, dalej i szerzej... A Świat jest wielką tajemnicą!


Pragnę zrobić kilka kursów fotograficznych.

To marzenie nie jest świeże, ale życie potoczyło się inaczej niżbym tego oczekiwała. Na chwilę obecną moja realizacja i doskonalenie swojej osoby w tym kierunku stoi w miejscu. Fotografią zajmuję się od 12 lat. Jestem amatorką i sama lubię do czegoś dążyć. Kursy fotograficzne pomogłyby mi w kontaktach międzyludzkich, a także zamieniłyby się w pracę marzeń.


Napisać i Wydać E-booka

Mam już w głowie pomysł na swojego e-booka. Niestety brak chwilowo czasu na jego zrealizowanie jest nadal odległym marzeniem. Uwielbiam pisać co mi w duszy gra, co chcę przekazać. Muszę spiąć dupę i wziąść się za pisanie! Tylko z motywacją jest na bakier! Ahh...


A jakie są Wasze marzenia?


6 Komentarze

  1. To w takim razie trzymam kciuki by wszystko się udało! Wszystko zależy tylko i wyłącznie od nas, więc musi się udać. Ja mam masę planów i marzeń, ale w tym roku staram się bardziej nad nimi pracować i je realizować :) Np. w końcu pojechałam na urlop zagranicę, poszłam na kurs angielskiego, czytam więcej książek :)

    www. prawie-optymistka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji marzeń. Chcieć to móc więc myślę, że na pewno się spełnią :) moim takim cichutkim marzeniem jest aby zamieszkać w swoim małym mieszkanku i założyć tam szczęśliwa rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci Droga Kasiu by to marzenie się ziściło. Pozdrawiam cieplutko. I dziękuję za komentarz ♥

      Usuń
  3. Mam nadzieję że twoje marzenia się spełnią przynajmniej te które są realistyczne bez pokoje na świecie będzie ciężko :) ja właśnie spełniłam swoje jedno z największych marzeń i pojechałam na Chorwację więc przypuszczam że i tak uda ci się odwiedzić Egipt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne marzenia :) Mam nadzieję, że je spełnisz. O e-booku też myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałabym zobaczyć piramidy, Państwo Inków wydaje mi się równie interesujące. Ale z drugiej strony Egipt wydaje mi się niebezpieczny i szczerze jak widzę jak mężczyźni tej narodowości(spotkani w realnym życiu, nie w TV czy gazetach) się zachowują nie wiem czy chciałabym tam pojechać.
    Spełnienia wszystkich marzeń:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.