Pobierz Darmowe Szablony na bloggera.

darmowe szablony na bloggera, darmowe szablony na bloga, linki z darmowymi szablonami.


Każdy kto zamierza otworzyć bloga, szuka odpowiedniego szablonu który będzie współgrał z naszymi artykułami, zdjęciami. Każdy ma inną wizję swojego miejsca w sieci, i pragnie by wszystko zostało dopięte na ostatni guzik.



Zanim jednak wgramy nowy szablon na bloga, warto pobrać jego wcześniejszy wygląd na wypadek gdyby czasem coś poszło nie tak!


Istnieje wiele stron na których możemy znaleźć coś dla siebie. Ja jednak wybrałam dla Was kilka stron z których ja sama ostatnio korzytałam. Wybór jest tak szeroki, że możemy mieć problem z wyborem. Ja preferuję proste i jasne szablony. Zmieniałam je już wielokrotnie. Każdy jest na swój sposób wyjątkowy i przyciągający uwagę czytelnika. Swego czasu pamiętam jak sama dopracowywałam szczegóły i grzebałam w kodach CSS i HTML. Zajmowało mi to wtedy kilka dobrych godzin. Teraz też zmieniam to i owo na własną rękę. Obecny szablon wpasowuje się w mój gust, więc mam nadzieję że i Wam przypadnie coś do gustu.

Darmowe Szablony:


Ta dziewczyna ma zdolności. Możecie u niej znaleźć nie tylko szablony, ale i też przydatne kody do wykorzytania na blogu.


Strona która zawiera mnóstwo szablonów. Tu każdy znajdzie coś dla siebie.


Karolinka to też uzdolniona kobieta. Oprócz darmowych szablonów, możesz także pokusić się o zakupienie kilku z nich dostępnych na tej samej stronie.


Na tej stronie też znajdziesz wiele ciekawych motywów, które są dostępne jako szablone responsywne

Ta strona też da Ci możliwość wybrania z posród 100 szablonów, które mogą wpaść Ci w oko.



Mam nadzieję że pomogłam. Jeśli znacie inne ciekawe strony, to podzielcie się linkami w komentarzu.


Buziaki

2 Komentarze

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.