10 faktów o mnie. Poznaj mnie bliżej

fakty o mnie, poznaj mnie bliżej


Na rożnych blogach zawsze czytałam z zaciekawieniem wpisy dotyczące autorów blogów. Ja sama nigdy nie zamieściłam takiego wpisu, mimo tego że bloguję od kilku lat, a blog który czytacie jest nową, a zarazem starą odsłoną bloga tylko pod inną nazwą. A więc poznajcie mnie bliżej.

1. Mam 1.78 cm wzrostu i ważę 65 kg

2. Jestem zodiakalną Wagą, chodź czytam też znak Panny. A to dlatego że obchodzę urodziny 23 września. W różnych horoskopach mam różne znaki. 

3. Jestem z natury upartą osobą, i zawsze lubię postawić na swoim. Chodź często idę na kompromis. Praca nad własną osobą daje mi obecnie więcej satysfakcji i dopuszczam zdanie innych osób.

4. Boję się wind, i mam poczucie i wielki strach że zaraz się zatrzyma, a ja zostanę uwięziona i nikt mnie nie uratuje. Co gorsza jakby nagle winda spadła w dół. Aż strach pomyśleć!

5. Mimo to że jestem chuda, potrafię dużo zjeść. Po solidnym obiedzie nie odmówię kawałka ciasta czy kilku kostek czekolady.

6.Uwielbiam zdrową żywność, i pastę z awokado. Nie jem także mięsa. 

7. Wierzę w zjawiska niewyjaśnione, jak duchy, czy UFO. 

8. Jestem zbieraczką kamieni naturalnych, a także zbieram czasopisma typu Nieznany Świat, 4 Wymiar, a także posiadam około 100 egzemplarzy Świata Wiedzy. 

9. Boję się pająków, mrówek. Przeraża mnie sama myśl o nich. 

10. Nie wierzę w żadną religię. Uważam że ogranicza ona nasze myślenie, i nie uczy niczego nowego. Świadomość i jej poszerzanie sprawia że czuję się wolną osobą której nikt nie narzuca swojego toku myślenia. Kiedyś nawet pokłóciłam się z księdzem o sprawy religijne. 

Więcej O mnie przeczytacie tutaj

Zapewne znalazłoby się jeszcze mnóstwo innych dziwnych lub i też w miarę normalnych rzeczy, ciekawa jestem jakie są wasze sekrety o Was samych! 

2 Komentarze

  1. Witaj zapraszasz wiec puka i wchodzę drzwi były uchylone.Widze miła i sympatyczna osobę od której bije pozytywna energia Trzymam kciuki i w wolnej chwili zapraszam do siebie zostaw jakiś ślad:modnybuziaczek177.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi windami mam tak samo, niestety. Mrówek się nie obawiam, ale bardzo nie lubię insektów w większości postaci

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.