Czarne Mydło Marokańskie moja opinia

Czarne mydło

Czarne Mydło

Czarne mydło ma dość specyficzny zapach, który może nie każdemu pasować. Mnie osobiście na samym początku również troszkę przeszkadzało, jednak można się do niego przyzwyczaić. Dobrze się pieni i pielęgnuje skórę. Konsystencja jest ani za rzadka, ani za gęsta. Ma ciemnozielony kolor. Po zastosowaniu skóra jest nawilżona i nie pozostawia na skórze wspomnianego zapachu. Przyznam szczerze, że już wcześniej robiłam małe podchody w drogeriach by go przetestować, ale zawsze miałam opory przed jego użyciem. Kosmetyk jest w 100% naturalny, i mogą go stosować weganie. Zawiera wit. A, E, D. Jest idealne dla skóry wrażliwej, suchej. Zapobiega nadmiernemu przetłuszczaniu się skóry, oraz w delikatny sposób złuszcza martwy naskórek.

marokońskie czarne mydło do ciała

Skład

Skład to jest chyba priorytet jeśli chodzi o sprawdzenie kosmetyku. Ja w wyborze kieruję się nie tylko szatą graficzną, która im bogatsza tym w składzie jest dużo gorzej. W tym wypadku mamy same naturalne składniki, i co ważne jest ich tylko parę, by stworzyć kosmetyk  taki który będzie nie tylko pielęgnował skórę, ale świadomość że używamy czegoś naprawdę z wyższej półki. Pojemność 400ml (jest dość wydajne w użyciu)

Czy polecam czarne mydło?

Oczywiście, chociaż jak wspomniałam wyżej kosmetyk może mieć dla was dość specyficzny zapach, ale to już sami musicie sprawdzić?

*wpis powstał na zasadzie barteru z marką MarokoSklep

7 Komentarze

  1. Miałam z tej marki mydełko ale w innej konsystencji, byłam zadowolona więc może i na to w konsystencji płynnej sie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam od dawna mydła marokańskiego, cenię sobie bardzo naturalne kosmetyki, polecam również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi czarne mydło bardzo odpowiada,jego zapach nawet lubię :) Dodatkowo świetnie odświeża i oczyszcza skórę - czego chcieć więcej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zapobiega przetłuszczaniu skóry to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie sprawdzę, czy moja wymagająca i wrażliwa skóra zaprzyjaźni się z kosmetykiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak specyficzny jest ten zapach. czy byłabym na tak czy bardziej na nie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.