Tymczasowe zawieszenie bloga + nowy adres bloga

 


Witajcie Kochani

W związku z tymczasowym brakiem czasu, wstrzymuję się od prowadzenia bloga. Nie znikam stąd całkowicie. Niestety oprócz braku weny, i że mam trochę spraw prywatnych na głowie muszę zawiesić swoją działalność blogową. Mam nadzieję że uda mi się tu wrócić w okresie zimowym. Na co bardzo liczę! Nadal możecie czytać i komentować moje poprzednie wpisy, które cieszą się w pewnym gronie dużą popularnością, co bardzo osobiście mnie to cieszy. W dn. 23.07. 2021 Blog będzie widniał pod nazwą www.styldoroty.bogspot.com  z tego względu nie przedłużam też domeny, bo zwyczajnie mnie tu nie będzie, i nie wiem czy ma to sens. Być może pojawi się nowy adres, ale to póki co jest dalekosiężnym planem. Nadal możecie mnie obserwować na Instagramie - TUTAJ oraz na Facebooku -TUTAJ  gdyż tam cały czas coś się dzieje.


Pozdrawiam wszystkich czytelników, i do niebawem! ♥

0 Komentarze

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.