Sylveco. Naturalnie!

naturalny żel do mycia twarzy

Bardzo lubię dzielić się z Wami kosmetykami, które są w pełni wegańskie, i nietestowane na zwierzętach. Obecnie te drogeryjne marki, które wchodzą na półkę jako kosmetyki wegańskie, i naturalne, często przeprowadzają badania w Chinach. Także warto sprawdzić dany kosmetyk 2x, zanim wrzucimy go do koszyka. Ostatnio wspieram polskich producentów, jak np. Sylveco gdzie marka ta nie ma powiązań z testami na zwierzętach.




Żel tymiankowy dla suchej skóry

Żel do twarzy zakupiłam kilka miesięcy temu. (Był to chyba początek grudnia ubiegłego roku.)  Po kilku miesiącach użycia, mimo że pojemność to 150 ml nadal mam jeszcze końcówkę żelu. Żel ma plastikową ciemną butelkę z wygodną pompką, co sprawia, że jest on wygodny w użyciu. 


Żel ma też fantastyczny zapach tymianku. Dodam, że tymianek rośnie u mnie w ogrodzie, jako zioło na wszelkie problemy z przeziębieniem, ale i także przyczynia się do pielęgnacji suchej skóry, którą posiadam. Żel jest delikatny i nie narusza warstwy lipidowej. Idealnie sprawdza się w zmywaniu makijażu, a także odżywia skórę.

Ważne są składniki

Składniki odgrywają u mnie kluczowe znaczenie. Wyeliminowałam już praktycznie wszystkie kosmetyki zawierające SLS, czy PEG-i, i Parabeny. Stawiam na naturalne składy, co przekłada się to na dobroczynny wpływ na skórę, ale i także szkodliwe składy, nie wnikają w głąb skóry, siejąc spustoszenie w organizmie, naruszając tym samym gospodarkę hormonalną, jaką serwuje się nam chemię dostarczaną nawet podczas kosmetyków pielęgnacyjnych. Tutaj już dawno powiedziałam STOP!

Naturalny oczyszczający żel do mycia twarzy zawiera:

kwas jabłkowy o działaniu wygładzającym i rozjaśniającym. Delikatnie złuszcza martwy naskórek i reguluje procesy odnowy komórek. Żel został też wzbogacony o olejek tymiankowy, który ma właściwości kojące i przeciwzapalne.


INCI: 

Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Thymus Vulgaris Extract, Panthenol, Malic Acid, Sodium Bicarbonate, Sodium Benzoate, Thymus vulgaris (Thyme) Oil.

Woda, Glukozyd Laurylowy, Gliceryna, Ekstrakt z tymianku pospolitego, Panthenol, Kwas jabłkowy, Bezoensan sodu, olej tymiankowy.


Osobiście chętnie zakupię również inną wersję  z rumianku, czy hibiskusa. Żel sprawdził mi się bardzo dobrze, i myślę, że warto przekonać się do naturalnej pielęgnacji. Cena to 22 zł.

A Wy używacie żeli do mycia twarzy? Jakie macie swoje ulubione?





10 Komentarze

  1. Ja używam od nich właśnie mydła tonizującego do twarzy i jestem zadowolona. Zazwyczaj kupuję u nich na ekocudach bo mają fajne promki i dają sporo gratisów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z moich ulubionych kiedyś żeli. Dzięki za przypomnienie o nim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go przetestować, jestem ciekawa jak by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny produkt, lubiłam go :). Niedawno skończyłam równie fajny z Resibo, a teraz używam pianki, jakoś ta forma mi ostatnio przypadłą do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Żelu nie mam ulubionego, ale z Sylveco moją perełką jest tonik hibiskusowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś jakiś żel od Sylveco i był fajny - tego nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam żele do mycia twarzy, wybieram te do skóry tłustej, tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham markę Sylveco. W ogóle bardzo cenię polskie, naturalne kosmetyki. Tego produktu co prawda nie testowałam, ale kremy i szampony polubiły się z moją skórą. Warto wspomnieć o tym, że kosmetyki Sylveco mimo dobrych składów, nie są drogie. I tak ma być - każda z nas powinna mieć dostęp do dobrych produktów! CytrynoweLove

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią przetestuję ten żel do mycia twarzy. Słyszałam już o tej marce i nawet miałam jakieś produkty, ale tego żelu jeszcze nie. Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tego żelu Sylveco, ale kiedyś stosowałam ich arnikowe mleczko oczyszczające i miło ten produkt wspominam :)

    Dziękuję za komentarz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.