Tajemne Moce Człowieka. Jak je osiągnąć? Recenzja książki Andrej Sandor

Książka Tajemne Moce Człowieka


Tajemne Moce Człowieka

Książka ma na celu poszerzenie świadomości odnośnie ukrytych zdolności, jakie posiada każdy człowiek. Nasz mózg, działa tylko w 10% pomyślcie, gdzie jest pozostałe 90%?
Książka jest z tematyki psychotronicznej, o której zaraz napiszę parę zdań, czym tak naprawdę jest psychotronika, i jak wiele może ona wnieść do naszego życia. 


Czym jest Psychotronika

Psychotronika jest jedną z najmłodszych dziedzin nauki, wchodzącą dopiero w nasze życie codzienne. Chodzi tu o naukę, którą do tej pory otacza mgła tajemnicy, przypuszczeń i niedowierzania. Dzieje się tak dlatego, że dotyczy ona najstarszych i najbardziej podstawowych problemów ludzkości.

Znajdują się w niej zastosowanie doświadczenia życiowe i mądrość starych cywilizacji, minionych pokoleń, jak i również naszych przodków, które uznaliśmy za przestarzałe i które odrzuciliśmy. Jedyną rzeczą, jaką powinniśmy zrobić to powrócić do nich, dokonać weryfikacji oraz wyciągnąć nowe wnioski.

Zjawiska badane przez psychotronikę towarzyszą ludzkości od najdawniejszych czasów. Chodzi tu np. o różne formy telepatii, jasnowidzenia, czy psychokinezy. Występują one zazwyczaj spontanicznie. Ta symbioza psychiki i fizyki stanowi dzisiaj jeden z najbardziej skomplikowanych problemów poznania ludzkiego. 

Jedynie mały krąg naukowców zajmował się tą problematyką i badał ją w sposób odpowiedni. Do najważniejszych należy np. Jan Ewangelista Purkyne, uważany za "ojca" hipnozy. Psychotronikę zaczęto pojmować jako samodzielną interdyscyplinarną dziedzinę nauki. 


Rada Naukowa Międzynarodowego Stowarzyszenia Badań Psychotronicznych (IAPR) zdefiniowała
psychotronikę jako naukę, która w sposób interdyscyplinarny bada oddziaływania na odległość pomiędzy organizmami a ich środowiskiem oraz związane z nimi zjawiska energetyczne i informatyczne; prowadzi studia nad więzią między świadomością (łącznie z procesami nieświadomymi), energią i materią; poprzez badania nad relacjami przyczynia się do obiektywizacji i zrozumienia niezweryfikowanych dotychczas zdolności ludzkich, do szerszego poznania materii i świata.

Moja fascynacja książką


Od pierwszych stron książki można zostać bardzo pozytywnie zaskoczonym jeśli siedzi się w tematyce od 16- roku życia. Książkę zakupiłam za przysłowiowe grosze (2zł). Nie jest to nowe wydanie, ale bardzo polecam zapoznać się z tą wiedzą, gdyż wszystkie nasze ukryte talenty, zdolności siedzą nam w głowie. To tu zaczyna się wszystko! Nasze myśli potrafią kreować wokół nas rzeczywistość. To prawo przyczyny i skutku. Weźmy np. Dobre intencje, jeśli wysyłamy je w kosmos to one do nas powrócą w postaci dobrych wydarzeń w naszym życiu, to spełnienie marzeń... To samo tyczy się negatywnych emocji. Tak więc, można z łatwością zauważyć co kreujemy. Jak myślicie ile jest tych negatywnych emocji?

Wystarczy wysłuchać wiadomości... Czy telewizja mówi o czymś pozytywnym? Czy jednak nakręca nas byśmy się bali i żyli w ciągłym strachu! To raczej oczywiste, że większość z nas zaznaczy tą drugą opcję!

Książka jest na tyle fascynująca, że ja sama postanowiłam wytężyć swoje szare komórki do kreowania pewnych sytuacji. Oczywiście nie jest to wszystko takie proste! Nawet jeśli bardzo się skupimy! Ale myśląc kategoriami, że ja nie dam rady, albo że to nie dla nas, chociaż spróbujmy!

Myśl to materia. Pamiętajcie!!!

Zaczniemy od słynnej telepatii. Każdy praktycznie wie, czym jest! To czytanie w myślach innych osób. Zapewne, chodź raz w życiu zdarzyło się Wam wypowiedzieć dane słowo w tym samym czasie. To telepatia... I chociaż  na początku jesteśmy zaskoczeni tym faktem, to potem lekceważymy to zjawisko. Także więc możemy poćwiczyć.
Wystarczy na początek dobrać się w parę. Niech jedna z osób pomyśli o danej rzeczy. Niech to będzie coś prostego. My mamy za zadanie skupić się na myśli danej osoby, by potem móc zgadnąć, o czym dana osoba pomyślała. Z czasem możemy rysować coś na kartce, szukać trudniejszych rzeczy, bądź zgadywać myśli innych osób. 

Dalsza nasza przyszłość będzie skupiała się tylko na takim porozumiewaniu. Ja w to wierzę, gdyż mamy nieograniczone możliwości naszego umysłu. 

Psychokineza

To zdolność organizmu do wykorzystywania własnych źródeł energii lub energii ze środowiska zewnętrznego do wykonania pracy ( np. zmiany położenia w przestrzeni bez kontaktu bezpośredniego). Psychokineza ma zazwyczaj charakter spontaniczny i jest związana ze stanem długotrwałego stresu. 

Oczywiście o psychokinezie można pisać długo... Ja od dawna się tym fascynowałam, ale z biegiem czasu zapomniałam o tych zdolnościach. Książka mi o nich przypomniała po latach. Skupiłam się więc na danej rzeczy. Na początku długo nic się nie działo... Po 15 minutach nadal nic... Nie odrywałam wzroku od danego przedmiotu jeszcze przez 10 minut. Po tym upływie czasu zaczęło się coś dziać. Siłą mego umysłu potrafiłam zagiąć czasoprzestrzeń, bo tylko tak mogę to określić. Dana rzecz się nie poruszyła, ale zaczęło się coś z nią dziać. Nie umiem tego wytłumaczyć, ale wtedy musiałam zrezygnować z przyczyn ode mnie niezależnych. Oczywiście próby poruszenia przedmiotu siłą mego umysłu trwają nadal. To jest tak fascynujące, że po paru dniach nie czuję przy tym nudy, a wręcz przeciwnie.  

Książka ta zawiera mnóstwo innych ciekawych zdolności, a także ćwiczeń. Autor wyjaśnia w niej wszystko od samego początku. 

Oprócz telepatii, psychokinezy, możecie także poczytać o zdolnościach bioindykacyjnych, uzdrowicielskich, o bioterapii, i o promieniowaniach kształtu. 

Jeśli nie widzieliście filmu Lucy to zapraszam was do jego obejrzenia. Tutaj Lucy pokazuje nam jakie zdolności są w nas ukryte, i co może potrafić mózg z wykorzystaniem go w 100%





15 Komentarze

  1. Nie oglądałam filmu, ani nie słyszałam wcześniej o tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez mnie zaciekawiłaś, uwielbiam takie ksiażki i rzeczy, stany zwał jak zwał ;) Czesto z moim męzem mamy te same myśli, czy razem wypowiadamy te same słowa. Dziś o nim ntensywnie myślałam i bach sms... Dużo osób się z tego smieje, ja wiem że we mnie drzemie dużo, tylko trzeb to odkryć. Wiem to od dawna. Ksiązka już zapisana, film tez chętnie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę 😊 Tylko tak trzymaj! Pozdrawiam

      Usuń
  3. tajemne moce człowieka, musze tez gdzies dorwac i poczytac!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tutuł książki, nie czytałam jej dotychczas, ale bardzo mnie zaciekawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam filmu, ani nie słyszałam wcześniej o tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Temat nie leży w moich zainteresowaniach, więc książka nie jest dla mnie.Cieszę się jednak, że Ty jesteśn nią usatysfakcjonowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tematyka, ja jestem ciekawa jak to się wszystko rozwinie w przyszłości. A film muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Filmu nie oglądałam .. ale uważam że psychika to największa broń człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już sama okładka jest świetna. Przyciąga oko. Sama tematyka jest bardzo interesująca i warto ją poszerzać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta książka to coś dla mnie :) muszę ją kiedyś przeczytać!
    I to jest fascynujące jak Nasz mózg działa ;) tylko w 10ciu %, właśnie a gdzie jest pozostałe 90%?

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, Lucy to świetny film. Chętnie do niego wracam i polecam każdemu kto jeszcze nie oglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie. Ta pozycja musi być fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.