Kim są wampiry energetyczne

kim są wampiry energetyczne, jak uwolnić się od złych relacji międzyludzkich


Kim jest wampir energetyczny? Na pewno nie jest to osoba z powieści Zmierzch, czy z filmu Drakula. Wampiry energetyczne tak naprawdę otaczają nas zawsze i wszędzie. Nie zawsze jest to znajomość na poziomie fizycznym. Spotkałam się w swym życiu z wampirami które wysyłają do nas złe intencje również na odległość. 




Jestem osobą o bardzo dużej wrażliwości. Słowa wypowiedziane pod moim adresem niekoniecznie przychylne często odbijały się u mnie na poziomie mentalnym. Długo rozważałam dlaczego dana osoba ma o mnie takie, lub inne zdanie, nie znając mnie na poziomie fizycznym. Mentalnie takie osoby wysyłają do nas złą energię, a tym samym pobierają ją od nas i czerpią dla siebie korzyści, by móc rosnąć w siłę. Ta siła czasami odbija się na naszym zdrowiu. Są osoby które źle życzą, ale jak się przed nimi ustrzec?  


Tutaj przyznaję że nie jest łatwo się ich pozbyć, gdyż czyhają na nas by móc nam dokopać.  Moja metoda odkąd zaczęłam ją stosować przynosi pewne rezultaty. Ale o niej później...

O wampirach energetycznych zwykło się mówić  "Dziury nie zrobi, a krew wypije" Jest to jak najbardziej trafnie wypowiedziane zdanie. Często źle się czujemy, ja osobiście mam migrenowe bóle takie które prowadzą aż do zemdlenia. Dodatkowo odczuwam kłucie w okolicy serca, czy żołądka. To także nagła utrata sił. Nie jest to częsta dolegliwość, i nie mam też problemów z tymi narządami, ale to jest skutek przebywania w towarzystwie które źle na nas wpływa.

Wampir energetyczny z natury jest przebojowy, wszędzie go pełno, i jest osobą która zwraca na siebie całą uwagę. To mistrzowie manipulacji, i zachęcania nas do pracy na swoją korzyść.

Najczęściej ofiarami są osoby o niskiej samoocenie, wrażliwe, kochające i niosące pomoc innym ludziom. Wampiry często dzwonią do nas zwyczajnie coś od nas oczekując. Nie interesują go twoje sprawy, a jeśli już to nie wysłuchują nas do końca, i przerywają nam wtrącając swoje zdanie na inny temat. One są tutaj najważniejsze, nikt inny!

Co zrobić by się pozbyć takiego wampira?

Przede wszystkim unikaj dużych skupisk ludzi. To właśnie tam czają się takie osoby wysysające z nas energie.

Nie kontaktuj się z osobą którą podejrzewasz o wampiryzm

Nie daj się wykorzystywać. Wampir energetyczny może tak Cię zmanipulować że możesz zostać w toksycznym związku. Co interesujące zawsze będziesz się czuła że to Ty jesteś winna wszystkiemu.

Co robię ja!

Osobiście gdy już spotykam się z wampirem wyobrażam sobie w myślach że otacza mnie jasno- żółte światło. Wtedy ta zła energia do mnie nie przenika. Dodatkowo na lewej ręce noszę czerwony sznurek, tak by odpędzić potencjalnych złych ludzi. Dodatkowo czerwony sznurek jest też takim moim talizmanem.

Najlepiej jednak stać przy swoim zdaniu, i nie dać się zmanipulować.


By zapoznać się z tym tematem polecam książkę, która rozchodzi się podobno jak ciepłe bułeczki zwłaszcza w tych czasach jakie dziś mamy.




A Wy znacie Wampira Energetycznego w swoim towarzystwie?



15 Komentarze

  1. Ja żadnych sznurków nie noszę, staram się do każdego odnosić z empatią. Nigdy nie wiadomo, co dany człowiek przeżywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jeśli ktoś jest wobec Ciebie nie sympatyczny, to trudno myśleć że przeżywa w swoim życiu jakieś nieszczęście. Zwłaszcza jeśli się próbuje na nas wyżyć. Jak wtedy byś zareagowała? Emocje biorą górę, dlatego warto stronić od osób źle nam życzących.

      Usuń
    2. Staram się unikać, chociaż nie zawsze się da, bo masz wśród bliskich, co jest najbardziej przykre. Staram się zachować spokój, ignorować ich zachowania. Po prostu udaję głuchą i robię co mam robić ;)

      Usuń
  2. Książkę z chęcią bym przeczytała, o tym temacie trochę już słyszałam i chciałabym trochę zgłębić ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja unikam takich ludzi i słucham swojej intuicji. Niestety osoby wrażliwe jak ja są łatwą ofiarą

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez długi czas moim towarzystwem były takie "wampiry", ale udało mi się wyrwać z tego otoczenia 💪🏻

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety spotkałam w swoim życiu aż nazbyt wiele takich osób. Ale pociecha jest taka że te osoby w końcu źle skończą, bo zło się o nich upomina. Zazwyczaj żyją długo, nawet pomimo poważnych chorób, bo ścigają energię od innych i tym się karmią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie osoby trzeba szybciutko eliminować. Miała kilka takich przypadkow wśród znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście ode mnie wampiry energetyczne trzymają się z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Se ve todo estupendo! ! Espero verte pronto por mi blog ! Feliz día! 🧡🧡🧡

    OdpowiedzUsuń
  9. Książkę chętnie bym przeczytała. Ja takimi osobami się nie przejmuje,robie swoje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie nosze zadnych sznurkow. Osob takich po prostu unikam

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja siostra ma rozległą wiedzę na temat wampirów energetycznych, potrafi mnie w pewnym momencie zanudzić kiedy wygłasza mi na ich temat jakieś "mądrości". Ja w nie wierzę słabo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio miałam spotkanie ze stolarzem i poszłam na nie pełna energii, z mnóstwem pomysłów, a jak pojechał, to miałam się chęć położyć, bo tak ze mnie wypompował całą energię. To trochę inny rodzaj, bo odbiega od tego, z Twojego opisu, ale po prostu samo przebywanie w towarzystwie tego mężczyzny wymęczyło mnie tak, że nie pytaj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wypompowanie energii świadczy właśnie o wampirze. Często się z tym spotykam,zwłaszcza w dużych skupiskach ludzi. Ale nie tylko... Twój przypadek nie jest jedynym. Unikać i jeszcze raz unikać 😳

      Usuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.