Wszystko jest Energią i Wibracją

wszystko jest energią, bądź nią!




Nie od dziś wiadomo, że człowiek wysyła w stosunku do drugiego człowieka pewną formę energii. Niestety coraz częściej możemy spotkać ludzi, którzy wysyłają w naszym kierunku niekoniecznie dobre intencje. Wielu ludzi jest pamiętliwych, zawistnych i niepróbujących zrozumieć co tak naprawdę liczy się w życiu.





Wszystko jest wyrazem jednej świadomości



Świadomość jest wszystkim co istnieje. Wiele ludzi zapomina o tym, że żyjemy mając dostęp do dwóch wymiarów. Jest to wymiar: materialny i duchowy. O tym drugim zwykle zapominamy, ale przecież manifestuje się on pod pojęciem miłości, wyrazu empatii, i też bezwarunkowej pomocy.  Ale wymiar duchowy obrazuje też często pod pojęciem złości, nienawiści i braku akceptacji, i ogólnego szerzenia zła i kłamstwa. Ten wymiar duchowy można nazwać ( ciemną energią ) i to właśnie dzieje się obecnie w naszym kraju. Jesteśmy nie tylko okłamywani przez media, ale i także chce się nas zniewolić, by każdy człowiek nie myślał czasem w kategorii szerzenia dobra. To, co dobre jest zabijane i złe! 


Dam przykład odnośnie leczenia pacjentów. 


Dlaczego pisze leczenia? A np. niewyleczenia? To znaczna różnica! Pacjent ma całe życie chodzić do lekarzy i się leczyć, kupować i zasilać koncerny farmaceutyczne. Kupować leki, i szczepić się nieprzetestowanymi szczepionkami, by koniec końców umrzeć, lub cierpieć z powodu powikłań. 


Wyleczenie. Obecnie rzadko się zdarza, ale tak uważają tylko te osoby, które są nastawione negatywnie do zdroworozsądkowego podejścia do ludzi. Pewni fantastyczni ludzie jacy próbują nas wyleczć są obecnie wzywani do sądu, ścigani przez różne organizacje, a także są im zabierane prawa doktorskie. Mówię tu np. O Jerzym Ziębie, Hubercie Czerniaku, czy Jerzym Jaśkowskim. Oni chcą nas wyleczyć, a likwiduje im się kanały na YouTube, strasząc ich sądem, bo propagują zdrowe życie i chcą wyleczyć ludzi naturalnymi sposobami. Bardzo często im się to udaje. Ten, kto nie ma o tym pojęcia, niech się nie wypowiada! Niech najpierw posłucha wydając później opinie. 

Jak sami widzicie ludzie obecnie w naszym kraju są zastraszani i będą robić wszystko by nic się w tej sprawie nie zmieniło, z czystego strachu zostawią wszystko tak jak jest! Samo głosowanie w wyborach nic nie da, bo rząd całkowicie musiałby się zmienić, i musieliby dopuścić takich ludzi, którzy nie należą do żadnej partii, mówią prawdę i chcą dobrze dla społeczeństwa.

Wszystko jest Energią  i Wibracją


Tak! Jeśli ludzie zaczną wysyłać dobre intencje i żądać prawdy, to wtedy nastąpi szybsze przebudzenie w ludziach. To, co wysyłamy do drugiego człowieka, wraca do nas z prędkością światła. A z pozoru w ciemnym kosmosie, jest mnóstwo światła, które dominuje nad ciemną materią.


Niestety nie wszyscy są tego świadomi. Osobiście uważam, że powinniśmy zacząć dążyć do zmian, i nie mam tu na myśli głosowania na prezydenta Du..ę ! Warto zdjąć najwyższy czas klapki z oczu i spojrzeć na to co się dzieje, ale z pozoru myślącego człowieka. Nie dopuszczać do tego by wmawiano nam kłamstwa i by strach przejął nad nami kontrolę.

Samoświadomość może wskazywać na to, że jesteś Świadom swej egzystencji, ale nie wskazuje na to, że jesteś Świadomy tego co tutaj piszę.  Stworzony umysłem system hoduje umysłowe uzależnienie do kierowania tym systemem.

Świadomość to nie jest to co czujesz, to jest to co wiesz. Nazywa się intuicją.

A ilu z Was robi coś ... cokolwiek intuicyjnie, świadomie... Chociażby zastanawia się nad tym, że żyje, że oddycha, że oprócz niego jest jeszcze wyższa energia miłości i wibracji, że istnieje życie w Kosmosie, w Innych wymiarach! Ilu z Was tak myśli? Ilu z Was patrzy w niebo? Zachwyca się życiem, rośliną, owadem, zwierzęciem... Jaka dusza jest zamknięta pod postacią żyjących istot? 

Dziś nikt nie myśli o tym! Smutna prawda! Dziś ludzie myślą: Chcę mieć tę sukienkę, ten kosmetyk. Ten samochód, bo mój sąsiad ma lepszy, ja też chcę mieć jeszcze lepszy od niego. Ilu z Was tak myśli, bo co ludzie powiedzą?

Czas skończyć z tym tokiem myślenia? Czas się przebudzić, zacząć być Świadomym życia, swych potrzeb, które nie są tylko ograniczone do materialności. Niech nie obchodzi Cię to, co ludzie powiedzą, to nie twoje zmartwienia! Żyj i rób wszystko zgodnie z prawem serca. ♥ Kochaj i przyciągaj do siebie ludzi, którzy dobrze Ci życzą. Omijaj tych, którzy są wobec Ciebie zawistni, nie szczerzy i robią wszystko by Ci zaszkodzić. Dziś napisała do mnie dziewczyna...

"Co zrobić kiedy ktoś chce Ci pomóc, ale z większą korzyścią dla siebie". Taka pomoc jest oczywiście wykorzystywaniem nas, bo mamy dobre serce. Oczywiście pomożemy, raz, drugi... Ale najlepszym sposobem jest unikanie tego typu osób, bo to tzw. wampiry energetyczne, które wysysają z nas energię. Nie dajmy się świadomie wykorzystać. To nie jest pomoc bezwarunkowa. Ja pomogę Tobie, ale nie chcę nic w zamian. Taka pomoc bezwarunkowa, z pewnością będzie korzystniejsza, gdyż wszystko jest energią i wibracją. A niesienie dobra, miłości i pomocy obfituje w naszym życiu jako dobre zdarzenie, czy spełnienie marzeń. Wszystko do nas wraca! Dlatego czyńmy dobrze, bez korzyści dla siebie. Tą korzyścią będzie energia, która ma MOC sprawczą.

Ja rozumiem, że ja jestem na innym poziomie duchowego rozwoju, niż Ty! Ja nie przejmuje się tym co ludzie powiedzą, co pomyślą. Nie uczęszczam do kościoła, nie zamierzam brać ślubu tylko dlatego bo komuś się tak podoba. Robię wszystko to co dyktuje mi serce. Czuję się wolna od narzuconych dogmatów, jakie zostały mi wpojone za dziecka. Wyeliminowałam to ze swojego życia! Chcę zmieniać świat, ale na własnych zasadach. Jeśli komuś dzieje się krzywda reaguję. Nie stoję i nie przyglądam się jak wiele ludzi. Pomagam ludziom jak tylko umiem, nie chcąc nic w zamian. Dążę do rozwoju duchowego, gdzie Energia staje się Wibracją. Od paru miesięcy przyciągam wspaniałe osoby, które nadają na tej samej częstotliwości. Mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwa, niemającą za dużo grosza przy duszy. Bo Materializm już dawno przestał się dla mnie aż tak bardzo liczyć. Liczy się dla mnie dusza, i kieruję się sercem w wyborze życiowym. Myślę, że znalazłam swą drogę, i idę nią kształcąc swą duszę na jeszcze wyższy poziom.









12 Komentarze

  1. Mnie czasami ludzie potrafią bardzo nieprzyjemnie zaskoczyć, zawiść i zazdrość są bardzo częstym zjawiskiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jak ja się z Tobą zgadzam, w dzisiejszym świecie jest okropna zawiść i zazdrość, ale dlaczego? :(

      Usuń
  2. No cóż, mam odnośnie tego tematu ambiwalentne odczucia. Mimo wszystko skłaniam się ku tradycyjnej medycynie i jej osiągnięciom - do tej pory to właśnie metody konwencjonalne bardziej mi pomogły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze dobry i wartościowy tekst ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też bym chciała taką lub przynajmniej podobną ścieżkę w życiu znaleźć. To piękne jest na swój sposób.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony temat, który bardzo lubię czytać i mnie od zawsze interesował. To prawda, że wszystko jest wokół energią, to co wysyłamy to dostajemy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My akurat nie umiemy odmawiać i to jest naszą wielką słabością.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pogoń ludzi za rzeczami materialnymi jest straszna. Wystarczy w weekend podjechać przed większe centrum handlowe. Czy Ci ludzie ciągle potrzebują nowych rzeczy? Nie, oni po prostu zagłuszają swoje prawdziwe potrzeby, albo sumienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutnie się zgadzam i wierzę w to, że to co wysyłamy do świata to też od niego otrzymujemy. Przyznaję jednak, że zdarza mi się o tym zapominać i negatywne myśli przychodzą mimowolnie. Ważne, aby za nimi nie podążać. Zdecydowanie staram się też ostatnio ograniczać przywiązywanie się do dóbr materialnych. Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prowadzę ciekawe życie,które mi odpowiada,więc nie patrzę na innych i tak jest najlepiej😉

    OdpowiedzUsuń
  10. great post!thank you for your share!
    prom hair ideas

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. To motywacja do dalszego prowadzenia bloga.